вівторок, 5 жовтня 2021 р.

“Правильне харчування - запорука міцного здоров’я”

 У всі часи люди особливу увагу звертали на своє здоров’я, піклувалися про нього, винаходили все нові й нові ліки від хвороб, способи зміцнити свій організм і залишатися бадьорими на довгі роки. Міцне здоров’я багато в чому залежить від правильного харчування. 
 З метою пропагування здорового харчування для учнів 6-А класу був проведений захід “Правильне харчування - запорука міцного здоров’я”. Діти дізналися про вплив харчування на розвиток людини, її інтелекту. Визначили корисні та шкідливі продукти. Разом зварили український борщ. Відгадували загадки, ребуси.
 




Учні зробили висновок: “Правильне харчування – це основа тривалого та плідного життя, запорука здоров’я, бадьорості, гарантія профілактики різних недуг.

Класний керівник 6-А класу
Світлана Кошова

Немає коментарів:

Дописати коментар