понеділок, 12 лютого 2018 р.

Конкурс декламаторів

 У День українознавства учні 1-4-х класів оволодівали мистецтвом виразного читання патріотичної поезії під девізом «Україно, моя Україно, я для тебе на світі живу!». Конкурс сприяв розвитку пам’яті, красномовства дітей, їх артистичних здібностей, формував уміння працювати з мікрофоном на сцені.
 Юні декламатори за допомогою поетичного слова продемонстрували вдячним слухачам - першокласникам щиру любов до рідної Батьківщини.
 Кошовий Матвій(1-А) у супроводі відеопрезентації декламував вірш Федора Пантова «Країна моя – Україна», Ємченко Софія (1-Б) під музичний супровід як маленька артистка читала вірш Надії Красоткіної «Мій рідний край», Соломаха Вероніка(1-В) зворушливо розказала вірш Миколи Сингаївського «Мати –Україно!», Міщенко Дар’я (1-Г)  здивувала присутніх виконанням вірша Олесі Василенко «Я – українка!». 










Другокласники Ковальов Тарас (2-А) та Іванченко Єгор (2-Б) декламували вірші нашого земляка – видатного поета Василя Симоненка. А Великожон Анастасія (2-В) велично розказала поезію Марії Савки «Україна». Охріменко Софія (3-А) за допомогою вірша Володимира Верховця довела, що вона справжня українка. Васецька Юлія декламувала вірш Миколи Верещаки «Моя Україна». Сало Діна в супроводі презентації емоційно розказувала вірш Лідії Компанієць «Найкраща в цілім світі». Сушко Максим піднесено декламував поетичний твір Миколи Бакая «Моя Батьківщина». Зінченко Софія (4-А) виконала вірш Надії Красоткіної «Моя Батьківщина». Семенова Ярослава, власноруч, підготувала чудову відеопрезентацію про рідне місто й декламувала  вірш «Мої Лубни», який сама написала. Завершився конкурс артистичним декламуванням Макаренком Дмитром (4-В) вірша Іванни Савицької «Україна». 
Переможцями творчого конкурсу стали:
Семенова Ярослава (4-Б)
Іванченко Єгор (2-Б) 
Ємченко Софія (1-Б)
Ковальов Тарас (2-А) 








Юні декламатори – учасники виразного читання патріотичної поезії та присутні учні 1-х класів переконалися, що кращої землі, ніж рідна в цілому світі не знайти.

Заступник директора з НВР А.В. Грибань



Немає коментарів:

Дописати коментар