неділя, 18 лютого 2018 р.

План заходів до Тижня української мови та літератури



Назва та зміст заходу
Дата виконання
Відповідальний
Відмітка про виконання
1
Урочисте відкриття тижня. Експозиція «Українська легко!»
19.02.18
Учителі-словесники

2
Лунай же, пісне українська! (прослуховування українських пісень)

19.02.18
Учителі-словесники

3
Позмагаймося в перекладі українських прислів’їв
20.02.18
Учителі-словесники
(учні 5-11 класів)

4
Конкурс творів-мініатюр «Хто мови своєї цурається, хай сам себе стидається»
20.02.18
Учителі-словесники
(учні 5-11 класів)

5
Літературно-музична композиція до Дня Героїв Небесної Сотні
20.02.18
Огарьова Л.М.
(учні 9-х класів)

6
Мовний квест
20.02.18
Мосійчук В.В.
(учні 5-Б класу)

7
Інтелектуальна гра «Я люблю Україну»
20.02.18
Корніяченко Л.І.
(учні 8-х класів)

8
Літературно-музична композиція «На рушнику хай доля квітне»
21.02.18
Мосійчук В.В.
(учні 9-Б класу)

9
Конкурс фото, аудіо та відеоробіт на тему «Рідна мова – моя честь і гідність»
21.02.18
Учителі-словесники
(учні 5-11 класів)

10
Усний журнал «Шевченко і сучасність»
21.02.18
Плегуца Л.М.
(учні 5-А, 5-В класів)

11
Випуск газет до Міжнародного дня рідної мови
21.02.18
Учителі-словесники
(учні 5-11 класів

12
Відкритий бінарний урок «Київська Русь.Літописи»
22.02.18
Плегуца Л.М.
(Учні 7-В класу)

13
Свято української страви
22.02.18
Огарьова Л.М.
(учні 7-х класів)

14
Конкурс есе «Моя майбутня професія: планування і розвиток»
22.02.18
КорніяченкоЛ.І.,
Сало В.В.
(учні 10-х класів)

15
«Квіти моєї любові» (зустріч із поетесою рідного краю О.І.Хало)
23.02.18
Учителі-словесники
(учні 10-11-х класів)

16
Конкурс декламаторів поезій на теми : «Весна».,  «Родина», «Мама»
23.02.18
Учителі-словесники
(учні 5-11-х класів)

17
Конкурс-змагання юних аматорів поезіїї на тему «Рідна школа», «Весна»
23.02.18
Учителі-словесники
(учні 5-11 класів)

18
Брейн-ринг під гаслом « ЗНО Здамо успішно!»
23.02.18
Корніяченко Л.І., Огарьова Л.М., Сало В.В (учні 10-11 класів)


Керівник методичного об’єднання               Корніяченко Л.І.

Немає коментарів:

Дописати коментар