вівторок, 6 лютого 2018 р.

Всесвітній День безпечного Інтернету

 6 лютого 2018 року у світі відзначається День безпечного Інтернету під гаслом «Створюй, спілкуйся та поважай: кращий Інтернет починається з тобою» з метою залучити до дій кожного, хто відіграє свою роль у створенні кращого Інтернету для всіх, зокрема, наймолодших користувачів. Більш того, це запрошення для всіх до поважливого онлайнового спілкування задля забезпечення кращого цифрового досвіду.
 День безпечного Інтернету (SID) організовано мережами Insafe та INHOPE за підтримки Європейської комісії для просування безпеки та позитивного використання цифрових технологій, особливо, дітьми та молоддю.  День безпечного Інтернету націлений не тільки створити безпечний Інтернет, а й також кращий Інтернет, де кожний може використовувати технологію відповідально, у дусі поваги, критично та творчо.
Саме тому цього дня вчителем інформатики Семеновою І.В було проведено ряд заходів.
  Другокласники на уроці інформатики пограли в гру "Інтернет: переваги та недоліки", переглянули казку "Пригоди в Інтернеті", ознайомилися з пам'ятками "Безпечний Інтернет" та навіть створили в графічному редакторі Paint малюнки  на тему: "Комп'ютерні віруси".















  У 5-их класах пройшов тренінг "Безпека дітей в Інтернеті". Виконуючи різноманітні вправи ("Сонечко", "Анонім", "Побажання","Займи позицію", "Хто надіслав листа") школярі  дізналися про те, як залишатися в безпеці при використанні соціальних мереж і не тільки. Досліджували позитивні і негативні наслідки Інтернету, сформулювали та повторили  правила безпечної роботи в Інтернеті. П'ятикласники зробили висновок, що  Інтернет може приховувати значні небезпеки. Тому дуже важливо навчитися захищатися від них, слідувати правилам спілкування та поведінки в мережі.






























А для шестикласників було проведено захід "Кібербулінг: загроза ХХІ століття " Ця сучасна форма агресії набула поширення з появою мобільних телефонів, інтернету. Будь-які її форми мають на меті дошкулити, нашкодити чи принизити людину дистанційно, без фізичного насильства (на відміну від булінгу).








Учні, переглянувши презентацію,  обговорювали причини та ознаки кібербулінгу, неконтрольоване перебування у віртуальному світі та те, як воно може відбитися на психіці, розкривали шляхи набуття Інтернет-залежності, симптоми та наслідки цього негативного процесу. Для достовірності інформації було наведено статистичні дані та факти про Інтернет-залежність серед підлітків.
Вчитель інформатики Семенова І.В.

Немає коментарів:

Дописати коментар