неділя, 9 грудня 2018 р.

CLIL-уроки

 Перебуваючи на курсах підвищення кваліфікації вчителів іноземної мови в м.Полтаві, мене, як педагога, зацікавив сучасний метод викладання англійської мови CLIL (Content and Language Integrated Learning). Це предметно-мовне інтегроване навчання. 

 Використання цієї методики передбачає вивчення немовних предметів (математики,біології, географії тощо, залежно від етапу навчання) іноземними мовами. Згідно чотирьом «К» методики CLIL, які виділяє дослідник Койл, успішний CLIL-урок повинен поєднувати такі компоненти: 
*Content(зміст) 
*Communication(спілкування) 
*Cognition(розумові здібності) 
*Culture (культурологічні знання) 
  У CLIL-уроці, крім чотирьох елементів «К», традиційно поєднуються всі види мовної діяльності: аудіювання, читання, говоріння і письмо. 









Такі уроки істотно підвищують у школярів мотивацію до вивчення іноземних мов. На заняттях, де застосовуються технології CLIL, учні бачать, що за допомогою іноземної мови можна дізнаватися нову цікаву інформацію. Вивчення мови відразу стає більш осмисленим, адже вона використовується для вирішення конкретних завдань. Але найголовніше - це практично спрямована навчальна діяльність дітей і орієнтування на вибір майбутньої професії. 
 Отже, метод CLIL по праву вважають одним з найуспішніших сучасних методів викладання, оскільки він дозволяє поєднати вивчення одразу двох предметів, одним з яких є іноземна мова.
Вчитель англійської мови Маляр Я.П.

Немає коментарів:

Дописати коментар