неділя, 9 грудня 2018 р.

Педагогічний форум

 Важливий двигун інновацій в розвитку освіти - пілотні (експериментальні) навчальні заклади. Вони відіграють важливу роль як центр пошуків інших форм, методів, змісту освіти, посередника популяризації нових педагогічних підходів. 

  Українська педагогіка теж може пишатися наявністю експериментальної діяльності, в ході якої виявляється ефективність запропонованих інновацій. На різних етапах знаходяться 15 експериментів, в яких беруть участь Полтавський інститут післядипломної освіти та вчителі області (7 всеукраїнських та 8 обласних). 
  Для працівників закладів освіти Полтавської області, на базі яких проводиться дослідницько – експериментальна діяльність, нещодавно обласний інститут післядипломної освіти імені М.В.Остроградського провів ІІ обласний форум на якому освітяни Полтавщини поділилися науково – практичними досягненнями в дослідницько – експериментальній діяльності. Наприкінці форуму вчителі – новатори відвідали тематичні майстер-класи. 
  Особисто я, педагог, який працює в експериментальному класі за програмою НУШ (2-Г клас), взяла участь у змістовному тренінгу «Дизайн освітнього середовища. Про що говорять стіни?», який провела Водолазька Тетяна Володимирівна, старший викладач кафедри менеджменту освіти ПОІППО. 

На тренінгу присутні вчилися готувати і проводити дизайн-сесії, генерувати ідеї щодо просторової організації освітнього середовища та працювали з технологією візуалізації знань «Стіни, які розмовляють». Зокрема було висвітлено питання ефективного облаштування освітнього середовища в Новій українській школі. 







Вчитель початкових класів Смаль І.Ю.

Немає коментарів:

Дописати коментар