Триває процес реформування в сучасній школі. Як підкреслила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час візиту на Полтавщину, наша область посідає 3-є місце в Україні по кількості дітей залучених до інклюзивної освіти.
У Полтавській області здійснюється інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній простір шляхом охоплення даної категорії дітей інклюзивним навчанням та навчанням у спеціальних класах загальноосвітніх навчальних закладів. Так і в нашій школі в 1-Б класі (класовод Сидоренко Т.В., асистент учителя Цимбал О.І.) вперше запроваджено інклюзивне навчання.
Навчання в інклюзивних класах дітей з особливими потребами, з одного боку, допомагає їм адаптуватися до нормальних життєвих ситуацій, позбутися почуття ізольованості, відчуження, сприяє зникненню соціальних бар'єрів та інтеграції в соціум, з іншого боку — вчить учнівську громаду школи спілкуватися та працювати разом, формує в них почуття відповідальності за товаришів, які потребують не лише допомоги, а насамперед — прийняття та визнання.
Для навчання дітей з особливими освітніми потребами використовуються ті ж методи, що й для навчання дітей з типовим рівнем розвитку, проте особливості психофізичного розвитку учнів з обмеженими можливостями здоров'я обумовлюють інші способи застосування цих методів.





«Учителям, які працюватимуть над впровадженням інклюзії, для зменшення рівня побоювань та неприйняття змін у ЗНЗ, необхідно постійно підвищувати свій професійний рівень», — зазначала доцент кафедри педагогічної майстерності та інклюзивної освіти Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського Калініченко І. О.
Таким чином, в умовах нашого навчального закладу створюються всі умови для розуміння інклюзії як необхідності сучасної школи.
Асистент учителя Цимбал О.І.
Немає коментарів:
Дописати коментар