четвер, 15 листопада 2018 р.

Педагогічний коучинг


 14 листопада в ПОІППО ім. М. В. Остроградського відбувся педагогічний коучинг "Нова українська школа: від гасла до реального втілення ідей", на якому Онопрієнко Оксана Володимирівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, співавтор підручника «Математика», представила форми, методи та прийоми організації навчальної діяльності учнів з урахуванням їхніх психофізіологічних особливостей. 
  








Підручник і робочі зошити розроблялися на засадах концепції Нової української школи: 
* навчання спрямоване на формування в учнів ключових і предметних компетентностей; 
* орієнтація в навчанні на реальні можливості учня; 
* свобода вчителя у доборі змісту, методів і форм навчання; 
* використання сучасних методик навчання. 
  Підручник складається з 4 розділів, кожен з яких поділений на теми. У кінці кожного розділу є рубрика "Перевіряємо свої досягнення". У кожній темі є основні поняття, з якими діти працюють на уроці, а система навчальних завдань ускладнюється поступово. Спочатку пропонуються завдання діяльнісного змісту, потім різнорівневі й діалогічного характеру, після цього інтеграція за змістом і за способами діяльності. 
 Автори підручника урахували особливості пізнавальних процесів шестирічок. У сучасних дітей змінився мотив діяльності. Вони не запитують "Чому?", а цікавляться "Навіщо?". Учні зосереджуються не на причинно-наслідковій залежності між об'єктами і явищами, а їх цікавить сенс своїх дій і вчинків, тому для успішного навчання перед кожним видом діяльності важливо правильно вмотивувати школярів. 












 Чітко простежується принцип системності: формування поняття числа, формування обчислювальних навичок, формування умінь розв'язувати задачі, алгебраїчної та геометричної пропедевтики. Системи навчальних завдань уроку передбачають "відкриття" учнями нового знання та засвоєння його в процесі активної навчальної діяльності. Завдання підручника спонукають до комунікативних дій, до обґрунтування власної думки. 










  Отже, сучасному творчому вчителеві цікаво працювати за цим підручником, оскільки виконання системи навчальних завдань допомагає учням поринути в атмосферу пошуку, дослідження, відкриття для себе нових знань. 
Учасник коучингу, вчитель початкових класів Сидоренко Т.В.

Немає коментарів:

Дописати коментар