субота, 15 квітня 2023 р.

МАЙСТЕР-КЛАС «МАГІЧНА ГЕОМЕТРІЯ»

 У рамках тижня математики вчителями Кривуненко С. М. та Скляровою Л. Л. у 5-А класі було проведено майстер-клас «Магічна геометрія». Заняття складалося з трьох частин, кожна з яких включала в себе якісь паперові цікавинки.
  Орігамі - це мистецтво складання паперу, яке походить з Японії. Однак, в останні роки, орігамі також знайшло своє застосування в освіті - воно є чудовим інструментом для викладання математики в НУШ так як може допомогти вчителю показати учням якісно і кількісно властивості об'єктів, розвивати навички логічного мислення, уявлення, терпіння та креативності. Орігамі допомагає розвивати уявлення про простір та геометричні форми. Учні можуть створювати різноманітні фігури та моделі, щоб показати своє розуміння геометричних концепцій.
   Майстер-клас почався з короткої лекції про геометричні фігури, а потім, отримавши листки паперу та інструкції щодо складання моделі піраміди, діти приступили до її створення.
Танграм - це головоломка, що складається з семи геометричних фігур (п'яти трикутників, квадрата та паралелограма), які можна скласти у багато різних комбінацій для створення різних форм і фігур. Використання танграму на уроках математики НУШ може бути корисним як інтерактивний інструмент для виконання завдань, які вимагають логічного та просторового мислення. 
Учні можуть самостійно виготовити цю просту паперову головоломку і, складаючи різні зображення, розвивати візуальне мислення та уявлення про образи, експериментувати зі створенням нових фігур та геометричних відношень. Використання танграму може зробити навчання математики більш цікавим та захопливим для учнів.
Використання інтерактивних рухливих моделей многогранників з паперу є дуже актуальним в контексті Нової української школи (НУШ).
По-перше, такі моделі можуть бути використані для вивчення геометрії та геометричних форм. Вони можуть допомогти учням зрозуміти, як виглядають різні многогранники, їх ребра та грані, а також як вони можуть бути розгорнуті в плоску фігуру. Це може допомогти учням побачити взаємозв'язок між тривимірними об'єктами та їх проекціями на площину, що є важливою складовою геометричної компетентності.
По-друге, інтерактивні рухливі моделі многогранників можуть бути використані для розвитку моторики та координації рухів учнів. Створення таких моделей вимагає від учнів певних моторних навичок та вміння контролювати свої рухи, що може покращити їх розвиток та підготувати до більш складних завдань у майбутньому.
По-третє, використання інтерактивних рухливих моделей многогранників може зробити навчання більш цікавим та залучити учнів до процесу вивчення геометрії. Рухливі моделі можуть бути цікавим візуальним доповненням до традиційних методів навчання та допомогти учням краще зрозуміти складні концепти.
Майстер-клас був цікавою та пізнавальною діяльністю для учнів. Він дав можливість їм дізнатися більше про математику та засвоїти нові навички. Такі заняття допомагають вчителям зробити уроки математики більш інтерактивними та захоплюючими для учнів, сприяючи їхньому більш успішному навчанню.

Немає коментарів:

Дописати коментар