четвер, 25 лютого 2021 р.

Тренінг «Взаємодія вчителів та команди супроводу для ефективності інклюзивного навчання»

  Гарні результати інклюзивного навчання - це злагоджена робота всього педагогічного колективу. 
   З метою побудови оптимальної співпраці педагогів з командою супроводу інклюзивного навчання 24 лютого практичним психологом Наталією Яциною було проведений тренінг «Взаємодія вчителів та команди супроводу для ефективності інклюзивного навчання». Одним із основних завдань тренінгу було усвідомлення учасниками важливості командного підходу в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, ролі кожного члена команди психолого-педагогічного супроводу та можливих шляхів співпраці з батьками таких учнів як рівноправних членів команди.
 

Під час виконання вправ учасники ще раз переконалися у значимості принципів командного підходу в роботі з учнями з особливими освітніми потребами. 
                                                 

                                            






Вправа «Цілі та ресурси» допомогла зрозуміти, що лише взаємоузгоджена комплексна діяльність команди фахівців та батьків дитини дає змогу визначити спільні цілі, спрямовані на створення необхідних умов, що сприяють розвитку особистості дитини, засвоєнню нею знань, умінь і навичок, та долати труднощі, які виникають у роботі.
                     






Соціальний педагог Оксана Кабушка

Немає коментарів:

Дописати коментар