вівторок, 22 травня 2018 р.

Проектне навчання

  На сьогодні виникла нагальна потреба у вихованні активної, діяльної, креативної молоді, яка швидко орієнтується в нових вимогах часу, легко застосовує набуті знання в практичній діяльності, здатна до самоосвіти, самовиховання та саморозвитку.  Тому традиційне репродуктивне навчання потребує інноваційних змін: використання нових форм і методів навчання, його індивідуалізації.
  Одним із перспективних різновидів методу проектів є лепбук(з англійського «lapbook» – книга на колінах). Це змішаний  тип проектів: він забезпечує дослідницьку, пізнавальну, творчу та ігрову активність школярів. 
 Саме тому протягом травня учні 6-х - 7-х класів на уроках інформатики працювали над створенням цікавих посібників для  молодших школярів.

 Робота над лепбуками допомогла учням  навчитися ставити перед собою конкретну мету й завдання, знаходити способи їх виконання, сприяла розвитку вмінь досліджувати, узагальнювати та систематизувати інформацію, розвитку самостійності суджень; привчала працювати в колективі, приймати правильні рішення; допомогла закріпити вивчений матеріал.  
 Найкращими визнано роботи Міценко М., Мягких С., Скуратовської К., Омельченка Л.(6-А), Пони В.,Сененка В., Мотузки Є.(6-В), Ахматова Д. та Борисенка А., Цегельного А. (6-Б). 







 Серед 7-их класів найоригінальнішим був лепбук Коновалової Марії (7-А).
Найбільше молодшим школярам сподобались роботи  Кабушки А., Норки Я, Сулими О., Медвєдєвої О.(7-В), Дриги Р., Зінчука Є., Помаз Л., Крівченка Д., Величко А.(7-А) та Луценка К.,Овдієнка Є., Гах А.(7-Б)

  




Інформативні, багатофункціональні, творчі  проекти  сприяли розвитку уяви, творчості, естетичних смаків учнів. «Єдиний «недолік»: для виготовлення лепбука потрібен час, фантазія, зусилля та відсутність ліні». 
Вчитель інформатики Семенова І.В.

1 коментар: