четвер, 4 лютого 2016 р.

Педагогічна майстерня

 Формування професіонала-лідера, зорієнтованого на розв'язання ділових проблем, соціально-емоційного спеціаліста, який успішно вирішує проблеми людських стосунків - головне завдання адміністрації нашого навчального закладу.
 Другий рік поспіль педагоги школи реалізують єдину науково-методичну проблему "Успішна компетентна особистість-результат інноваційної грамотності та професіоналізму педагога".
 З метою систематизації методичної роботи на кафедрі початкової освіти Лубенської ЗОШ №2 в рамках Декади початкової школи проведено круглий стіл для педагогів на тему: «Педагогічне портфоліо – форма оцінки самоосвітньої діяльності вчителя початкових класів». 








 Заступник директора з НВР Грибань А.В. проаналізувала  результати зростання фахової майстерності педагогів і зазначила, що портфоліо - один із методів інноваційної методичної роботи та професійного самовдосконалення. Системна робота з портфоліо сприяє здійсненню інформаційного пошуку, педагогічного моніторингу, стимулює вчителя до самоаналізу освітньої діяльності, мотивує на співвідношення власних цілей та інтересів школярів.








Учитель сам вибирає форму, планує зміст портфоліо, здійснює самооцінку власних досягнень, результатів. 
У практичній частині перед молодими вчителями виступили досвідчені педагоги: Тимошенко Л.Г, Сидоренко Т.В., Буторіна О.М., Сивобородько Л.М., з презентаціями власних портфоліо. 

  Присутні переконалися, що обмін досвідом  - запорука ефективної роботи  учителів кафедри початкової освіти.
П-ринциповість, поміркованість
Р-ішучість, розважливість
О-б'єктивність, оперативність
Ф-антастична відданість улюбленій справі
Е-рудованість
С-праведливість
І-ніціативність
О-птимістичність
Н-аполегливість, надійність
А-ктивність
Л-юдяність
І-нтелігентність
З-авзятість, зваженість
М-удрість
 Педагогам Крістіян Т.А., Парістій А.М. рекомендовано розпочати створення портфоліо з роботи над нормативною документацією .


  Керівник методичного об'єднання    вчителів початкових класів Степура Т.А.

Немає коментарів:

Дописати коментар