субота, 9 березня 2024 р.

Англійська математика чи математика англійською?

 У сучасному світі, де стираються межі між науками та вивченням іноземних мов, шкільні уроки можуть стати невід'ємною частиною творчого та інтегрованого навчання. 
Один із цікавих прикладів – бінарний урок англійської мови та математики, який відбувся 7 березня у 10-Б класі у форматі гри "Jeopardy".
Ця цікава форма навчання стимулює учнів та надає можливість застосування знань у невимушеній ігровій атмосфері.
Учителі математики та англійської мови розробили серію завдань, які поєднують обидві предметні галузі. Ліцеїсти відпрацьовували навички розв'язування компетентнісних математичних задач, поданих англійською мовою.
Бінарний урок у форматі "Jeopardy" виявився ефективним методом інтегрованого навчання.
Учні отримали можливість вдосконалити свої знання з обох предметів, а також розвивати критичне мислення та комунікативні навички.
Учитель математики Лариса СКЛЯРОВА,
учитель англійської мови Наталія СВЄТЛОВА

Немає коментарів:

Дописати коментар