вівторок, 10 грудня 2019 р.

Педагогіка партнерства


  Одним із найважливіших завдань сучасної початкової школи є розвиток пізнавальної активності молодших школярів, формування у них допитливості, бажання пізнавати нове. А педагогіка партнерства – це основний компонент НУШ. Тому одним із напрямків оптимізації навчального процесу є спрямування на тісну взаємодію учителя, батьків та учня, що відображається в нових підходах до навчання:

- створенні сприятливої атмосфери співробітництва; 
- впровадження в освітній процес активних методів навчання, які дають можливості для розкриття творчої особистості; 
- розвитку ініціативи, активізації навчально-пізнавальної діяльності учня. 
  Другий тиждень поспіль до навчально-виховного процесу учнів 1–В класу залучаються батьки. 10 грудня у рамках тематичного тижня «Світ професій» мамою учня класу Перекупко Ю.В. був проведений майстер-клас по оздобленню передноворічних смаколиків. Під час майстер–класу майстриня звернула увагу на правила користування кондитерським мішком, учила малювати чарівною пастою. Незважаючи на те, що справа це досить тривала і трудомістка, сам процес був творчим і захоплюючим. Учні із задоволенням прикрашали своє чарівне печиво, оздоблювали ялиночки солодкими кульками. 

Кожен хотів щоб його витвір був кращим. У процесі майстер-класу діти відгадували загадки, переглядали тематичне відео, смакували власними витворами. 

 З відгуків батьків класу стає зрозумілим, що учні, батьки та вчителі об’єднані спільними цілями й прагненнями, є рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за якість знань, життєвих компетентностей, всебічний розвиток здобувачів освіти.
Тимошенко Л.Г.,класовод 1-В класу

Немає коментарів:

Дописати коментар