четвер, 26 грудня 2019 р.

Педагогіка партнерства – шлях до взаєморозуміння

 Одним з нових методів у навчанні є педагогіка партнерства. Тобто спілкування, взаємодія та співпраця між вчителем, учнем та батьками. Учні, батьки та діти об’єднані спільними цілями та прагненнями і є рівноправними учасниками освітнього процесу та відповідальні за результат. 
 Сучасне навчання вимагає нових підходів до виховання дітей. Сьогодні діти зовсім по-іншому сприймають школу, уроки, вчителя. 
 Мені особисто випала можливість переконатися у цьому, взявши участь у проведенні уроку в 1-В класі. В ході роботи ми навчилися виготовляти новорічні 3D листівки. Дуже цікаво спостерігати за нашими діточками. Вони неймовірно креативні та відкриті до всього нового. 













Чудово, що нам, як батькам, надається унікальна можливість зануритися у шкільне життя наших дітей. Зрозуміти чим вони живуть, через що переймаються. Подивитися на них очима вчителя. Адже, зрозуміти когось можна лише побувавши на його місці. 
Педагогіка партнерства дає змогу досягнути цілковитої єдності між батьками, вчителем та дитиною. Руйнує бар’єри та непорозуміння, котрі виникають між сторонами у ході навчального процесу. Педагогіка партнерства – незамінний, унікальний інструмент для створення найкращих умов навчання наших дітей. 
Сироватка Маргарита

Немає коментарів:

Дописати коментар