пʼятниця, 13 грудня 2019 р.

ВІдкритий урок у 6-Б класі

Недостатньо знати, необхідно й застосовувати,
недостатньо бажати, треба й робити.
Й.В.Гете
 Першочергове завдання, яке має вирішувати сучасна школа, полягає в тому, щоб навчити учнів ефективно отримувати інформацію, опрацьовувати, аналізувати, зберігати її та на основі цього приймати своєчасні й нестандартні рішення.         Підходи до вивчення інформаційних технологій у школі за останні два десятиліття зазнали суттєвих змін. Сьогодні, крім функціональної грамотності, сучасна освіта в царині інформатики покликана забезпечити соціальну адаптацію учнів, сприяти їх суспільному і громадянському самовизначенню. Тому разом із формуванням інформаційної культури учнів у процесі навчання наразі все більш актуальною стає проблема активізації виховної діяльності. Без застосування ефективних педагогічних ідей і технологій не обійтися. 
 13 грудня, вчителем інформатики Семеновою І.В., у рамках чергової педагогічної атестації було проведено урок узагальнення знань з теми "Комп'ютерні презентації".







 Працюючи під девізом "Хочу знати, хочу вміти, а значить буду вчитись", учні 6-Б класу виконували різноманітні завдання. За допомогою інформаційної розминки "Мішок" повторили основні правила теми; вправа "Вікно" допомогла пригадати основні функції програми MS Power Point, "Доміно" - основні анімаційні ефекти, а логічні  завдання "Прочитай термін" та "Розшифруй QR" дали змогу проявити нестандартне мислення та креативність. Під час рефлексії "Незакінчене речення" діти висловили свої думки  та пояснили значення програми для сучасного світу. 
 







Виконавши цікаве практичне завдання, шестикласники закріпили загальні правила роботи з MS Power Point, повторили типи анімаційних ефектів та методи їх додавання до слайдів,а також продемонстрували свій емоційний стан за допомогою "смайлів настрою".





Відкритий урок, проведений Семеновою І.В., сприяв удосконаленню інформатичної грамотності учнів 6-Б класу, формуванню інформаційно-цифрової компетентності, розвитку логічного мислення, пам'яті та вмінню аналізувати.

Заступник директора з НР Самокиша К.Г.

Немає коментарів:

Дописати коментар