середа, 3 квітня 2019 р.

Роль учителя у формуванні сучасного учня

 Сьогодні девізом кожного вчителя можуть стати слова Еміля Золя: «Єдине щастя в житті - це постійне прагнення вперед ...»
Школа - це вічна молодість. Професії вчителя можна заздрити.  Вона дає можливість розвиватися творчо і духовно. Завзятість, цілеспрямованість, здатність до самовдосконалення - обов'язкові якості, якими повинен володіти педагог. Професія вчителя завжди спонукає йти в ногу з часом, а може бути навіть і на крок вперед.
 У Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ столітті, в Державній програмі “Вчитель” визначається завдання формування особистості вчителя відповідно до потреб практики, сучасних змін, що відбуваються в країні та світі. 
 Актуальність дослідження даної проблеми обумовлюється  необхідністю осмислити місце і роль учителя у формуванні сучасного учня.  
 






По-перше, сьогодення потребує від учня засвоєння не стільки знань як таких, скільки оволодіння технологіями їх набуття та функціонування. Воно потребує здорового “знаннєвого прагматизму”, що дозволяє випускникові відразу ввійти в життя як його повноправний суб'єкт. Останнє має виховати вчитель, який у свою чергу повинен сформувати в собі відповідні якості. Побудова моделі особистості „нового вчителя”, здатного забезпечити особистісне становлення учня в постіндустріальну епоху, саме і є тим безпосереднім завданням, яке обговорювали та розв'язували вчителі під час педагогічної ради, яка проводилась в нестандартній формі.
 Обговорення нових вимог та ролей вчителя, суттєвих трансформацій, які відбуваються в його особистісному вигляді ще раз підтвердило, що - вчитель – це не просто професія, а високе звання, яке багато до чого зобов’язує, заставляє відчути свою відповідальність за долю кожної дитини, котра прийшла на урок.
Учителі, поділившись на групи, розв'язували "Педагогічні ситуації", які можуть виникнути в кожного на уроці, вміло знаходили вихід та ділились власним досвідом. Психолог школи Яцина Н.М. провела опитування серед учнів 9-11-х класів "Вчителі очима учнів!", яке дало змогу зіставити портрет учителя очима учня і педагога. 










Заступник директора з НР Самокиша К.Г.

Немає коментарів:

Дописати коментар