пʼятниця, 31 січня 2020 р.

Здоров’я – це скарб

 Здоров’я — це безцінне багатство людини. Той, хто веде здоровий спосіб життя, завжди сповнений сил і енергії, у такої людини завжди гарний настрій.
 В рамках тематичного тижня «Здоров’я – це скарб» учні 1-А класу вчилися піклуватися про своє здоров’я. Вони знайомилися з чинниками, що впливають на стан здоров’я людини і, зокрема, дитини:
- чистота приміщення,
- дотримання правил особистої гігієни,
- здорове харчування,
- міцний імунітет.
 Велику зацікавленість виклало в учнів дослідження бактерій. Вони дізналися, що є корисні і шкідливі бактерії, і як вони впливають на стан здоров’я людини. Потрібно робити щеплення і кілька разів на рік обов'язково відвідувати лікаря для перевірки загального стану здоров'я.
  Учні досліджували вплив здорового харчування на фізичний та емоційний стан дитини.


















  Необхідно споживати багато свіжих овочів, фруктів, м'ясо, рибу, яйця, молочні продукти.
  Неможливо уявити здоровий спосіб життя без регулярних занять спортом. Ранкова гімнастика повинна стати обов’язковою для дитини.









 Важливо дотримуватися режиму дня та забезпечити повноцінний відпочинок організму вночі. Дитина повинна лягати спати о 21.00 годині.
 Здорова людина — це щаслива людина. 
 Степура Т.А., класовод 1-А класу

Немає коментарів:

Дописати коментар