четвер, 30 січня 2020 р.

Урок-подорож у 7-А класі

 Під час вивчення географії у школі постає проблема підвищення ефективності уроків географії, виведення їх на принципово новий щабель. Проблема активізації пізнавальної діяльності учнів набуває особливого значення в сучасних умовах. Нестандартні уроки допомагають створити позитивну мотивацію навчальної діяльності, стимулюють розумові дії, сприяють формуванню стійких пізнавальних інтересів до предмета. 

 Тому саме в рамках педагогічної атестації 28 січня, учителем географії Оліфіренко А.Г. у 7 – А класі було проведено урок – засвоєння нових знань, умінь і навичок з теми «Загальні відомості про Антарктиду». 
 Учитель запропонував семикласникам не зовсім звичне вивчення нового материка, а саме відправитися в уявну подорож до Антарктиди на кораблях, екіпажами яких були учні. Під час плавання діти робили зупинки біля берегів Антарктиди для детального вивчення материка. Під час подорожі розглянули географічне положення, берегову лінію, відкриття й дослідження та наукову діяльність на материку.








 На третій зупинці учнями двох екіпажів були підготовлені повідомлення про дослідників південного полюсу, а ще один - зачитав інформацію про земляка - полтавчанина Антона Омельченка, який брав участь у полярній експедиції англійця Роберта Скотта. Під час цієї зупинки вчителем було згадано, що саме сьогодні, 28 січня, відзначається 200 років із моменту відкриття Антарктиди.

 На останній зупинці школярі закріпили свої знання з даної теми, індивідуально заповнивши листок спостережень. На основі цього діти отримали відповідні оцінки за роботу на уроці. Вивчення нового матеріалу також супроводжувалося протягом усього уроку презентацією, підготовленою вчителем.     Рефлексія діяльності дала можливість осмислити способи та прийоми роботи з навчальним матеріалом,сприяла пошуку найбільш раціональних. Вдало було оцінено активність кожного учня на різних етапах уроку. Високий темп уроку, раціональне використання кожної його хвилини, активна робота учнів сприяли досягненню мети.
 Урок-подорож - це цікавий процес пізнання себе та інших, який сприяє ефективному опануванню знань, інструмент для формування умінь і навичок, а також форма розширення досвіду. 

                                                                                                           
 Заступник директора з НР Самокиша К.Г.

Немає коментарів:

Дописати коментар