середа, 17 травня 2017 р.

Проектна діяльність на уроках інформатики


Розкажи – і я забуду,
Покажи – і я запам’ятаю,
 Дай спробувати – і я зрозумію.

  Сучасне інформаційне суспільство ставить перед школою завдання підготовки випускників, здатних  гнучко адаптуватися у змінних життєвих ситуаціях, самостійно набуваючи необхідних знань; самостійно критично мислити; грамотно працювати з інформацією; бути комунікабельними; самостійно працювати над розвитком особистої моральності, інтелекту, культурного рівня.
Сучасна школа повинна розвивати кожну дитину як неповторну індивідуальність. З огляду на це велике значення має формування в учнів творчого потенціалу, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності, вміння ставити й вирішувати нові проблеми. Кожна дитина повинна «себе знайти» в сучасній школі.Для того щоб пробудити в учня зацікавленість до предмета, можна запропонувати цікаву і важливу проблему, залучити його до активної діяльності.
Саме з цією метою, протягом 2-х місяців учитель інформатики Семенова І.В. разом з учнями 3-8-их класів брали участь в проектній діяльності, яка допомогла перейти від засвоєння готових знань до їх усвідомленого набуття. Учням надавалася можливість самим конструювати зміст спілкування, починаючи з першого заняття роботи над проектом. Метод проектів було орієнтовано на самостійну діяльність учнів – індивідуальну, парну, групову, яку вони виконували у визначений термін.
  Серед учнів початкової школи слід виділити Оріховську Юлію, Семенову Ярославу  та Товарницьку Вікторію(3-Б),Зінчук Аліну та Колісник Яну (4-А), Горзову Марію, Запорожець Дашу, Костецьку Дарину (4-В), які своїми роботами перевершили  навіть деяких  учнів 6-7 класів. 











 П'ятикласників, які йдуть за новою програмою та вивчають інформатику  з 2-го класу метод проектів дуже зацікавив.  Найбільш грунтовно до теми "Мій комп'ютер" підійшли учні 5-В класу (Пона В.,Данько В.,Сененко В., Решетняк В., Гончаренко Є.,Гончаренко О.,Самсоненко В., Іванов М., Зінник О. та ін), розроблені власні ребуси, кросворди та оригінальні презентації. Слід також відзначити  роботи Вєсєлова М.,Смірнової Є.,Гриценка Д. та Дацюка Д.(5-А) та Улитька М., Макаренко В.,Цегельного А.(5-Б).



 Серед 6-х класів найкращими стали дослідники з 6-В (Норка Я., Крістіян А., Маловичко А., Каминіна Є., Болюта О., Борисенко Ю.), а серед 7-их - учні 7-Б (Шишенко М., Осаулко В., Овсієнко Є., Снісарчук С., Мірошніченко Л., Щербак Є.,Король Є.,Журман А.)







  Серед учнів 8-В класу  слід відзначити Голяку Віталія, Колесник Анну, Василенко Катю,  Левченко Володимира та Колісника Дениса, які  створювали проекти з тем:" Історія виникнення ЕОМ" та "Видатні інформатики".









  Діти – природні дослідники, невтомні й старанні, спостережливі й допитливі. Потрібно тільки використовувати ці особливості для цілеспрямованого розвитку спеціальних знань і вмінь, необхідних у проектній діяльності.
Заступник директора з НР  Самокиша К.Г.

Немає коментарів:

Дописати коментар