пʼятниця, 12 травня 2017 р.

14 травня –День матері

Напередодні Дня матері, який в Україні щорічно відзначається в другу неділю травня, молодші школярі вчилися вітати своїх матусь за допомогою поетичного слова. Дорогі мами, прийміть у подарунок щирі дитячі вірші, бо кожен з творів пронизаний справжньою любов’ю до Вас. 
Зі святом матусь вітають усі учні та адміністрація школи !Радості Вам від дітей у кожен день життя!
Флешмоб учнів 2-их класів

Мамина квітка
Розквітає квітка,
Наче біле диво. 
Звісно, це- підсніжник
Так росте красиво.
Я візьму цю квітку,
Подарую мамі. 
Найдорожчій в світі , 
Найріднішій самій. 

Фролов Матвій, 2-А


Для матусі

Мамо, мамочко, єдина !
Називаю тебе я ,
Рідна ненечко моя!
Тут, удома, біля тебе
Світить сонечко мені.
Я люблю матусю милу,
Саму гарну на Землі !

Курінна Поліна, 2-А

Неня

Неня-найкраща в світі людина. 
Знає це слово кожна дитина. 
Вона приголубить
І казку розкаже, 
Проблеми в родині 
Всі завжди розв’яже. 
Ненька ніжна і ласкава,
Наче сонечко яскраве. 
Я люблю тебе, матусю! 
І добру в тебе навчуся.

Васецька Ксенія, 2-Б


Моїй любій матусі

Мама в мене найрідніша , 
Найгарніша й наймиліша.
Моя улюблена , матусю, 
До тебе серцем я горнуся. 
Ти для мене найкраща.
На жаль, робота в тебе найважча.
Підросту я , ріденька мамусю,
Й допомагати в усьому візьмуся.

Михайленко Михайло, 2-В

Матуся єдина

Кожного ранку, кожної днини 
Поруч завжди матуся єдина. 
Гріє серденько її колискова, 
Лагідний погляд, добра розмова. 
Буду рідненьку завжди шанувати,
Бо найдорожча людина-це мати!

Юшко Артем, 2-В

Найкраща мама

Мамо,мамочко,матусю,
Я до тебе пригорнуся. 
І скажу усім-усім,
І дорослим,і малим,
Що моя найкраща мама,
Ніжна, добра і ласкава.

Гуменник Софія, 2-В 


Зі святом 
Мамо, найдорожча,
Мамочко єдина !
Щирі побажання-
Від гарного сина.
Квіточок пахучих
Принесу багато 
В цей травневий ранок,
У велике свято!

Семоненко Ярослав, 2-В

Мама моя
Різні мами є на світі
І завжди вони привітні.
А з усіх одна моя- 
Наймиліша, найрідніша
Тільки матінка моя.
Очі сяють добротою,
Вона поруч із тобою.
Дітей мати дуже любить.
І щоранку приголубить.
Я веселу й гомінку
Люблю матінку таку!
Карпов Костянтин, 2-В 

Наша мама
Наша мама найгарніша,
Найдобріша,наймиліша. 
Своїм теплом всіх зігріває 
Про порядок у домі дбає.
А якщо щось запитаю,
Все на світі вона знає.
Колєснік Владислав, 2-Г

Мама , як весна
Моя мама , як весна, 
Завжди радісна вона.
Я люблю свою матусю
Всім серцем завжди 
До неї горнуся. 
З Днем матері хочу
Всіх мам привітати ,
Букет із теплих слів
Вам подарувати.

Могила Поліна, 2-Г

Моя матуся 
Щира, ніжна моя матуся
Розуму щодня навчає.
Благодать у моє серце
Вона завжди посилає.
І молиться за край рідний,
За мир в кожній хаті,
Щоб було в людей терпіння
Всі труднощі здолати.

Зінченко Софія, 3-А.

Материнська любов
Мама ласкава і мама прекрасна,
Наче на небі сонечко ясне.
Всіх вона любить, усіх зігріває,
Сумно на серці - пісню співає.
Найкраща любов до мами-
Це бути мені слухняним.
Найбільше добро у світі-
Це маму свою любити.
Якщо захворіла мама, 
То треба її обійняти,
Любов'ю своєю зігріти
І слово хороше сказати.
Для мами найкращі ліки - 
Любов синівська довіку.

Кононенко Всеволод, 3-Б.

Мамин день
Коли птахи щебечуть 
Дзвінкі свої пісні,
Коли сади квітують,
Стоять чудові дні.
Я в другий тиждень травня 
Матусеньку вітаю
Днів теплих та щасливих,
Здоров'ячка бажаю!
За те, що така добра,
Терпляча, жартівлива,
За гарне виховання,
 За те,що я щаслива!
За розуміння,ніжний погляд,
І за невпинний материнський догляд.

Семенова Ярослава, 3-Б.

 Вітання 
Матусю, рідна ти моя,
З Днем Матері вітаю тебе я!
Людини кращої немає,
Ніж ти, матусенько моя.
Ти мене оберігаєш,
Душу та любов вкладаєш.
Дякую тобі, рідненька, 
За підтримку, за життя,
За любов,за співчуття!
Ти у мене найдорожча,
 Наймиліша,найгарніша.
Вітає з святом тебе цим
Твій найкращий  у  світі син!
Соляник Артем, 4-А.

Заступник директора з НВР А.В. Грибань

Немає коментарів:

Дописати коментар