пʼятниця, 18 листопада 2016 р.

Бінарний урок математики та інформатики

  У сучасних умовах освіта не може залишатися осторонь від стрімких процесів науково-технічного прогресу, посилення інтеграційних функцій у розвитку науки, техніки, виробництва, політики.
 Наше суспільство перебуває в постійному розвитку і через систему утворень висуває і реалізує все нові вимоги до людини, а, отже, і до якості освіти:

  • до навчання, тобто до постійної самоосвіти, освоєння нових видів діяльності; 
  • до інтелектуально-фізичного розвитку: доступ до технологій можливий тільки інтелектуально розвиненим людям; 
  • до здатності мислити і діяти творчо. 
У методичних рекомендаціях щодо викладання у початковій школі в 2016-2017 н.р. зазначено: "В умовах постійного збільшення обсягів навчального матеріалу дитині дедалі складніше зібрати їх у цілісну картину. Тож на зміну урокам ,на яких здебільшого переважає вивчення теоретичного матеріалу, мають прийти компетентністно орієнтовані, що сприяють цілісному сприйняттю навчального матеріалу ,формуванню системного мислення ,позитивного емоційного ставлення до пізнання".
 Саме таким був бінарний урок з математики та інформатики в 3-Б класі, проведений 17 листопада вчителем початкових класів Сидоренко Т.В. та вчителем інформатики Семеновою І.В., у рамках чергової атестації педагогічних працівників. Учителі продемонстрували високий професіоналізм у встановленні міжпредметних зв'язків. Окремі короткочасні моменти включення в урок математики запитань і завдань з інформатики сприяли глибшому сприйманню та осмисленню школярами значення інформації в житті людини. Під керівництвом двох педагогів третьокласники закріпили знання про додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд, розв'язували, як за допомогою комп'ютера, так і працюючи в робочих зошитах, вправи та задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
  Бінарний урок, проведений учителями 
Сидоренко Т.В. та Семеновою І.В. на засадах міжпредметної інтеграції, сприяв удосконаленню математичної грамотності учнів 3-Б класу та формуванню інформаційно-цифрової компетентності, яка передбачає впевнене й критичне застосування ІКТ для створення, пошуку, обробки та обміну інформацією на уроках у початкових класах.    
 






 








Заступник директора з НВР Грибань А.В.

Немає коментарів:

Дописати коментар