четвер, 13 жовтня 2016 р.

«Абетка харчування» крокує Україною

  За сім років реалізації модульної освітньо - виховної програми «Абетка харчування» для молодших школярів, яка була схвалена до використання у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів згідно з рішенням Науково-методичної ради з питань освіти Інституту інноваційних технологій та змісту освіти МОН України , понад 200 тисяч дітей пройшли навчання, спрямоване на формування культури правильного харчування та здорового способу життя. 
Цього навчального року інтерактивні уроки , які інтегруються з навчальними курсами « Я і Україна», «Основи здоров`я» за унікальною програмою проводяться в 1-4-х класах Лубенської ЗОШ №2.Для проведення занять кожен учень безкоштовно отримав яскравий навчальний зошит, який допоможе здійснити цікаву подорож у країну Здоров’я разом із казковими героями та навчить дітей молодшого шкільного віку споживати корисну їжу.
 13 жовтня у 2-А класі (вч.Степура Т.А.) було проведено заняття "Їжа-джерело енергії, росту, здоров'я" за програмою курсу "Абетка харчування.Їмо правильно!" Заняття мало за мету розширити знання дітей про вміст поживних речовин у продуктах харчування та їх значення для здоров'я людини.
 Захід носив інформаційну та практичну спрямованість.



















Заступник директора з НВР Грибань А.В.

Немає коментарів:

Дописати коментар