вівторок, 17 травня 2016 р.

Поетична весна у 2-их класах

Україна
Батьківщина - Україна,
Рідна сторона
Там росли татусь і мама - 
Там росту і я!
Де сади цвітуть вишневі 
В кожному селі
Солов'їна Україна - 
Матінка мені!
Гетьман Максим , 2-А.
Матусі
Мила моя,матусю,
Ніжно до тебе горнуся,
Міцно завжди обіймаю.
Життя без тебе немає.
Зі святом я щиро вітаю
Здоров'я і щастя бажаю!
Усенко Станіслав,2-А.
Весна
Що за дівчина завітала
У наш красивий дивний край?
Вона довгенько гостювала,
Скоріше ж ти її впізнай!
Дощі та сонце,спів пташини,
Буяння трав та первоцвіт.
Радіє кожная дитина - 
Весна всім шле палкий привіт!
Семенова Ярослава , 2-Б.
Травень
Місяць травень сіє трави,
Безліч різних квіточок
Первоцвіт, жовтець, барвінок.
Й море білих зірочок.
Зелень  землю укриває,
Травень квіти поливає,
Дарить пісню солов'я - 
Її всюди чую я.
Паріста Софія ,2-Б.
Хто ким хоче бути?
Хотів би я бути пташкою,
щоб в теплі краї літати.
Хотів би я бути мурашкою,
щоб вміти усе будувати.
Хотів би я бути метеликом,
щоб пурхати з квітки на квітку.
У небі яскравим сонечком
світити і взимку і влітку.
Але я просто дитина.
А це з усього - найкраще.
І бути на світі Людиною
я не проміняю нізащо!
Кононенко Всеволод , 2-Б.

Немає коментарів:

Дописати коментар