понеділок, 9 травня 2022 р.

З Днем Матері

 Нинішній час ставить випробування  для всіх . Але батьки нашої школи вкотре довели, що є справжніми  патріотами  нашої України та партнерами в нелегкому процесі навчання. До вашої уваги  перлинки власної творчості Тетяни Зінченко,  мами учениці 2-Б класу Зінченко Владислави, присвячені  Дню Матері та нашій Україні-неньці.


День Матері сьогодні відзначають,

А є такі, що цього й не помічають.

Але ж матуся наша рідна ненька,

Вона як та лебідонька гарненька.

Нехай,  що трохи посивіла.

Але вона завжди за нас марніла.

І плакала, й переживала дуже.

А нам було на це байдуже. 

Отож, Ви пам'ятайте завжди, наша мамо,

Хоч ми проводим часу з вами мало.

Але ж ми любим Вас,  цього не забувайте!

Й про це завжди, будь ласка, пам'ятайте.

***

УКРАЇНА

Моя велична Україно!

За тебе я молюсь щодня.

Бо ти для мене найрідніша,

Бо тут живе моя рідня.

Молюсь за тих синів і доньок,

Які стоїть на блок- постах. 

Встаю й дивлюся я на ранок

І дякую, рідненькі, Вам в своїх  думках.

І ЗСУ я дякую не менше,

Бо ніч не сплять, боронять нас.

Та думають про все найперші, 

Як збить ракету, що летить повз нас.

Моя красива і незламна Україно!

Ти просто знай і пам'ятай,

Що ти є наша Батьківщина 

І ти про це не забувай!!!

***

Не журись 

Не журись, солдате, тільки повернись.

Не журись, матусе, встань і помолись.

Бо синок почує твої молитви,

І за Україну порве всі мости.

Не журись, дівчино, просто помолись.

В очі на світлині,  пильно придивись. 

В них є там і смуток,  є і та журба,

Щоб чекала хлопця до самого кінця.

Не журись,  дитинко, прийде твій татусь. 

Бо у снах він каже: "Жди, і я вернусь.

Тато твій безстрашний, знають це усі,

Автомат надійний  у міцній руці."

Не журись, Вкраїно, скоро все мине.

І солдат з країни орка прожене.

І почнемо жити, краще, ніж колись 

Не журись, рідненька,  просто помолись!!!

***

День Перемоги

День Перемоги, вже не за горами

Тримайтеся,  бо ми ж одна сім'я.

Ми вистоємо та не будемо рабами,

Як хоче та російськая земля.

Ми будем воювати й боронити Україну, 

Тому що так робили наші прадіди.

Бо ми непереможні й сильні духом люди

Це так було і є, і буде назавжди!

Ми синьо-жовтий прапор підіймемо 

І всіх своїх рідненьких обіймемо.

І заспіваєм пісню про калину,

І гімн про нашу славну Україну!💙💛💙💛


Немає коментарів:

Дописати коментар