четвер, 19 травня 2022 р.

Вишиванка - мій оберіг

До лиця вишиванка, тобі до лиця,
Ти радієш, всміхаєшся без кінця!
Соковиті насичені кольори,
Як світанки яскраві вечори!
У орнаменті долі переплелись,
І на віки узорами зрослись,
Ніби серце гаряче долоня твоя!
Одягни вишиванку, Україно моя!
Йде на свято вся сім'я!
В вишиванці каштан і акація!
Ти і я-я!
Одягни вишиванку, Україно моя!
Йде на свято вся сім'я!
В вишиванці каштан і акація!
Ти і я-я-я!..
  
  Сьогодні, в День вишиванки, в усіх куточках України кожен одягне свою вишиту сорочку з різним вишиванням та орнаментом, що є характерним для кожного регіону. 
 Учні 6-Б класу на виховній годині продемонстрували вишиті скарби своїх матусь, бабусь та власноруч вишиті вироби.

 Згадали й історію виникнення української вишиванки та дізналися, що вишиванка–це не просто сорочка, а оберіг, який захищає від усього злого та приносить здоров’я і багатство.
Ірина Волошина, класний керівник 6-Б

Немає коментарів:

Дописати коментар