середа, 18 травня 2022 р.

День вишиванки

Вишиванка
Надіну вишиванку я біленьку,
В думках згадаю Україну-неньку.
Сорочка біла – мій оберіг віднині.
І хрестики, й волошки світло-сині.

Мені сорочку мама вишивала,
Молитву щиру тихо промовляла.
Щоб вишиванка була оберегом для мене.
І людей всіх лихих відганяла від себе.

Тому вишиванку вдягаю щодня,
Бо я з України, це гордість моя.
І кожна людина хай знає про це,
Моя Батьківщина – понад усе!!!
Тетяна Зінченко, мама учениці 2-Б класу Зінченко Владислави.
      Сьогодні особливий день, адже для кожного з нас вишиванка – це символ української нескореності, наш генетичний код і справжній оберіг. Це ще одна можливість продемонструвати наше бажання єднатися, зберегти традиції, примножити їх та передати наступним поколінням.
   Традиційним це свято є для наших другокласників.19 травня вони активно долучилися до своєрідного флешмобу «Одягни вишиванку!» та створили фільм. Чудовим українським орнаментом розквітли дитячі світлини. A в них – материнська любов, ласка і надія.
  Під час онлайн-занять учні поповнили свої знання про призначення української вишиванки, презентували не просто одяг, a справжні витвори мистецтва. Діти відчули гордість за те, що вишиванка, маючи вікову історію, не втратила своєї популярності.
 Вишиванка завжди була, є і буде нашою українською національною святинею!
Учителі 2-х класів

Немає коментарів:

Дописати коментар