середа, 18 травня 2022 р.

Вишиванка – національний символ чи модний бренд. Захист проєктів.

  Успіх в сучасному світі багато в чому визначається здатніс­тю людини проєктувати своє життя: визначати далеку і найближчу перспективу, знаходити і залучати необхідні ресурси, намічати план дій і оцінювати досягнення поставлених цілей.
  Виконання проєкту на уроці інформатики дозволяє навчитися не тільки комп’ютерних технологій, але і прийомам самостійної роботи від вибору запропонованих тем до постановки цілей, народження гіпо­тез, розробки алгоритмів свого проєкту і створення готових електро­нних продуктів. 
 Що ж таке сучасна вишивка – національний символ чи модний бренд? Саме на ці питання спробували дати відповіді  учні четвертих класів на уроці- захисту проєктів з  інформатики.
Україно моя вишиванко
Ти мій біль, моя мука і доля;
Я без тебе як день без світанку,
Я без тебе, як жайвір без поля!
  У сучасному світі вишиванка стрімко увірвалася у буденне життя кожної людини. Національні орнаменти прикрашають речі відомих брендів, красуються як на вітринах магазинів, так і у переповнених маршрутках. На рюкзаку бідного студента і на вишуканих сукнях світових моделей чи  політичних діячів.
 Презентуючи власні проєкти четвертокласники навчалися узагальнювати інформацію, вдосконалювали вміння аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї діяльності.

 Особливо хотілося б  відмітити проєкти Химича Дениса,  Зінченко Вікторії, Віхрова Романа, Демченко Анжели (4-Б), Лалича Владислава, Лазаренко Поліни, Галіной Ярослави, Ковша Микити(4-В),Литвиненко Артура(4-А)


 Захист проєктів допомагає стимулювати учнів до нових унікальних розробок, розвивати творчий підхід, сприяти самовихованню активності, толерантності; виховувати культуру інтелектуальної праці та мовлення, національну свідомість, творчі здібності.
Ірина СЕМЕНОВА, вчитель інформатики

Немає коментарів:

Дописати коментар