понеділок, 27 вересня 2021 р.

Подорожі вчать краще

Подорожуємо і відкриваємо світ
Подорожі вчать краще, ніж що б то не було.
Іноді один день, проведений в інших місцях,
дає більше, ніж десять років життя вдома.
Анатоль Франс
 Із метою формування в школярів цілісного сприйняття світу, здатності сприймати предмети і явища різнобічно, системно, емоційно, для поглиблення й розширення знань учнів та діапазону їх застосування вчителі початкових класів інтегрують зміст навчального матеріалу з різних навчальних дисциплін навколо однієї теми. У четвертих класах тема вересня - " Подорожуємо й відкриваємо світ".
 Школярі протягом місяця здійснювали віртуальні подорожі в різні країни світу. Зібравшись у ранковому колі, діти планували свою діяльність відповідно до теми тижня та теми дня. На уроках ЯДС помандрували Україною, пригадали державну символіку своєї країни та познайомилися з символами інших держав, повторили правила життя в суспільстві та акцентували увагу на цінності життя кожного громадянина. Така діяльність допомогла учням усвідомити, що наукові відкриття та господарська діяльність людини змінюють сучасний світ; сприяла формуванню навичок визначати, які небезпеки підстерігають у довкіллі під час подорожування і як їх уникнути.
  Уроки літературного читання розпалювали інтерес до читання творів різних жанрів зарубіжних авторів, розвивали уміння розповідати про свої почуття та емоції від прочитаного, побаченого, спонукали учнів висловлювати власні думки. На уроках української мови, узагальнюючи знання за третій клас, школярі подорожували Польщею, Чехією, Болгарією, Францією. Діти вчилися розповідати іноземцям про свою Батьківщину, свій рідний край, дізналися цікаві факти про сусідні країни, ознайомилися зі специфікою мовлення окремих народів.                               

    На уроках математики учні мали можливість для порівняння і впорядкування об'єктів навколишнього світу за однією або декількома ознаками. Діти розвивали обчислювальні навички, прокладаючи маршрут нової подорожі, виконували компетентнісно-орієнтовані завдання, аналізуючи ситуації, які трапляються у повсякденному житті.
  Уроки мистецтва були присвячені милуванню красою рідної землі, знайомству з культурою слов'янських народів. Подорожі стимулювали школярів до створення візуальних медіапродуктів: фото, листівок, стіннівок, колажів, коміксів. Свої думки, відчуття, емоції діти висвітлювали у Щоденниках вражень.                       
 Отже, тематичне навчання - це цікаво, сучасно, результативно!
Учитель 4-го класу Тетяна Сидоренко

Немає коментарів:

Дописати коментар