пʼятниця, 12 березня 2021 р.

Урок - подорож для семикласників

А я клянуся вам, що цей край найцікавіший на всій земній кулі! Його виникнення, природа, рослини, тварини, клімат – все це дивувало, дивує і ще здивує вчених світу…. 
Жуль Верн «Діти капітана Гранта»
  На нинішньому етапі розвитку сучасної  української школи комп’ютери впевнено ввійшли в процес освітньої діяльності. Сьогодення вимагає від нас використання на уроках нових ІТ технологій. Використовуючи різні методики, виграють всі: вчитель навчає дітей, діти в свою чергу навчають учителя. 
 Щоб досягти високого рівня викладання географії необхідно постійно перебувати в пошуку ефективних форм і методів навчання. Для цього потрібно враховувати особистість дитини, яка здобуває в школі знання, розвиває здібності, збагачує інтелект, набуває досвіду поведінки у різних життєвих ситуаціях. Це одна з найважливіших умов формування творчої та соціально-адаптованої особистості 
Саме тому 12 березня у 7-Б класі, з метою закріпити  загальне уявлення про своєрідність та особливості материка; відшукати закономірності розташування форм рельєфу та корисних копалин; удосконалити практичні вміння учнів працювати з картами атласу й іншими джерелами географічної інформації, вчитель вищої категорії Удовченко В.І. в рамках педагогічної атестації провела захоплюючий урок-подорож "Австралія - дивовижний континент".







Завітавши в уявне бюро екскурсій, юні гіди розповідали про різноманітні назви материка — «країна кенгуру», «музей живих копалин», «країна-притулок», «п’ятий континент», про рослинний та тваринний світ, досліджували усі складності формування рельєфу та корисних копалин Австралії, аналізували єдину державу на материку - Австралійський Союз.














Семикласники презентували свої творчі проєкти, оперували фактами власних досліджень і спостережень, порівнювали, робили узагальнення й висновки.
                      

«В час освітньої реформи завдання вчителя географії полягає не в передачі учням обсягу готової інформації підручника, а в організації діяльності школярів щодо пізнання навколишнього світу»,- зазначила Валентина Іванівна.

 Вміле використання методу "Ментальна карта", хмари слів, прийомів "Мандрівка", "Дивую всіх", "Інтелектуальна розминка", "Проблемне запитання", "Мікрофон" та цікава мультимедійна презентація продемонстрували сучасний підхід вчителя до уроку.
Заступник директора з НР Самокиша К.Г.

Немає коментарів:

Дописати коментар