середа, 26 лютого 2020 р.

День дослідників









 Метою проведення Дня юних дослідників було стимулювання школярів до пошуку додаткових матеріалів із запропонованих тем, формування навички спілкування, розвитку творчого мислення, розширення кругозору учнів, залучення якомога більшої кількості учнів до дослідницької діяльності.
 Всі вчителі творчо і відповідально підійшли до підготовки і проведення цього дня. Робота була спланована так, щоб заходи охоплювали різні види діяльності вчителів, учнів та батьків, були цікавими, корисними і сприяли інтелектуальному та творчому розвитку дитини.
 Рекреації школи були оформленні цікавими танграмами, які виготовили учні 1-2 класів та виставкою лепбуків, у виконанні учнів 3-4 класів, а також незвичайними композиціями з побутових відходів на екологічну тематику.
 

 







Подорож - це коли йдеш, їдеш або летиш у якесь нове місце, щоб побачити нашу Землю. Сьогодні учні 1-х класів подорожували світом. Розширюючи пізнавальний інтерес дітей та використовуючи методику педагогіки партнерства, для учнів пройшов день юних дослідників.
 Залучивши п'ятикласників, які підготували змістовні розповіді, презентації про країни-сусіди, захід пройшов на одному диханні.
 Мета уроку-подорожі -  ознайомлення дітей з красою й культурними цінностями держав та виховання естетичного сприйняття світу, побуту й дружніх взаємин.















А учні 1-А класу досліджували емоції, вчилися співставляти їх з внутрішнім станом, змінювати залежно від обставин. Діти зробили висновок, що позитивом повинен сповнюватися кожен день, цьому сприяли влучно підібрані вправи.










Навчання в Новій українській школі практико-орієнтоване, саме тому учні 2 класів провели ряд досліджень, вивчаючи тему « Рослини навесні».
 Діти пророщували зернята, розглядали через лупу маленькі корінці, визначали скільки потрібно днів окремим культурам для перших сходів, розглядали в мікроскоп будову листка і просто насолоджувались пізнанням нового, цікавого.




 Діти з`ясували як вибрати якісний матеріал для посадки , які умови потрібні сходам для розвитку , замислилися яких зусиль необхідно докладати, щоб виростити рослину. Школярі зрозуміли важливе значення рослин у житті людини, тому з набутими знаннями вже готові допомагати батькам.
 








 З метою наступності вчитель хімії Волошина І.В. провела серед учнів 3 класів досліди «Вогняні змії», «Палаюча скіпка», «Видиме-невидиме». Ці експерименти діти під наглядом дорослих можуть провести в домашніх умовах.
 Цікаві досліди дозволили учням молодших класів відчути себе справжніми чарівниками, «маленькими дослідниками» та підштовхнуть до розвитку вміння аналізувати та порівнювати. Дитина переймається навіть маленьким дослідом, якщо вона зробила його сама. 
 










 Учні 4 класів охоче представили результати своєї дослідницько-пошукової діяльності з природознавства й продемонстрували вміння створювати різні види лепбуків. У процесі роботи учні узагальнювали й систематизували знання з вивчених тем. 



 На групі продовженого дня діти досліджували культуру та побут народів країн Європи. Вихованці створили книгу-путівник, де розмістили зібрану інформацію.
 Яскраве оформлення, змістовність, оригінальність проєктів викликали значний інтерес в усіх учасників освітнього процесу.
 

 






 Увесь день був насичений цікавими заняттями, зустрічами, вікторинами, дослідами, що сприяло формуванню у школярів природничо-наукового світогляду; ознайомленню з основними принципами наукового пізнання навколишнього світу й способами одержання інформації.
 Вчителі продемонстрували компетентність щодо проведення різних заходів з використанням в своїй роботі нових методів, форм та прийомів роботи, ІКТ та впровадження інноваційних освітніх технологій.
Вчителі 3-х класів.

Немає коментарів:

Дописати коментар