четвер, 2 листопада 2023 р.

Гігієнічне навчання як фактор безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу

 Тема безпеки життєдіяльності, охорони здоров’я, профілактики виробничого та побутового травматизму сьогодні актуальна. Особливо, враховуючи події в нашому суспільстві, які призводять до втрати людського здоров’я та життя. У тому числі і серед дітей. Питання проведення гігієнічного навчання з працюючим персоналом у закладах освіти та проходження ним обов’язкових профілактичних медичних оглядів для керівників та відповідальних осіб з охорони праці та безпеки життєдіяльності повинно бути чітко зрозумілим і пріоритетним у роботі.
Мета гігієнічного навчання - формування гігієнічної поведінки кожного з нас, яка спрямована на збереження здоров'я і життя.  Робота у навчальному закладі пов’язана з організованими дитячими колективами, де порушення санітарно-гігієнічних норм можуть привести до епідемічних ускладнень з великою кількістю постраждалих. 
Про ефективність гігієнічного навчання розповіла  лікар епідеміолог Лубенського РВПДУ "Полтавського ОСКПХ МОЗ" Давиденко Ірина Василівна:
 1. Гігієнічне навчання повинно бути систематичним (рекомендовано не менше 1 разу на місяць). 
2. Гігієнічне навчання повинно бути з різних питань (дотримання правил гігієни, профілактика захворювань, організація харчування дітей, запобігання епідемічних ускладнень тощо), тому постійним. 
3. Охоплюватись всі працівники закладу, а не тільки „декретований контингент”.
 4. Закріплення знань повинно перевірятися прийняттям заліків, проведенням опитування.
  Заняття пройшло динамічно та продуктивно. Саме власні знання та їх застосування на практиці є одним із запобіжних чинників у профілактиці небезпечних подій у житті кожного та на роботі.
Аліна ОБРІЗАН, медичний працівник ліцею

Немає коментарів:

Дописати коментар