середа, 1 листопада 2023 р.

Самооцінювання якості педагогічної діяльності

 Удосконалення освітнього процесу залежить від формування спільного розуміння якості педагогічної діяльності, запровадження закладами щорічного самооцінювання. Неможливо дійти до мети, якщо невідомо, як вона виглядає і де вона. Шлях до мети не може бути прямий та ефективний, якщо неможливо відстежувати та оцінювати, чи рухається заклад у правильному напрямку. Тож без самооцінювання педагогічної  діяльності у закладі не обійтися.
    Мета самооцінювання – встановлення відповідності між діяльністю закладу освіти та його результатами, а також визначення проблемних питань і шляхів удосконалення якості педагогічної  діяльності.
1 листопада відбулося засідання робочої групи з вивчення та самооцінювання якості педагогічної  діяльності за напрямом “Педагогічна діяльність “.
 У ході цієї зустрічі було:
1. Складено план роботи робочої групи з проведення самооцінювання.
2. Проведено аналіз відповідного компоненту системи забезпечення якості.
3. Обговорено критерії, індикатори оцінювання педагогічної  діяльності за напрямом.
4. Визначено методи збору інформації такі як: вивчення документації, спостереження за навчальними заняттями, опитування та анкетування всіх учасників освітнього процесу.
    Самооцінювання – це не лише ефективний інструмент для перевірки правильності заданого курсу розвитку закладу освіти, а ще й чудовий спосіб залучення до управління закладом всіх учасників освітнього процесу!
Заступник директора з НР Анна МАКСАКОВА

Немає коментарів:

Дописати коментар