субота, 17 грудня 2022 р.

ХІІІ Всеукраїнська краєзнавча конференція учнівської молоді “Мій рідний край, моя земля очима сучасників”

 Цього року, з 11 по 13 листопада, місто-герой Миколаїв, форпост на Півдні України, вже вкотре гостинно зустрічав юних краєзнавців-дослідників під час традиційної, вже ХІІІ Всеукраїнської краєзнавчої конференції учнівської молоді “Мій рідний край, моя земля очима сучасників”. З огляду на умови воєнного часу, захід проходив в режимі он-лайн. 
  На перший, заочний, етап однієї з найбільш популярних дитячих краєзнавчих конференцій в Україні надійшло близько 180 робіт. За результатами їх розгляду оргкомітетом заходу відібрано та запрошено до участі в очному етапі 138 здобувачів освіти .
   Робота в секціях проводилася на платформі ZOOM у форматі обговорення доповідей, дискусій між учасниками, керівниками та модераторами. Лубенську ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 гідно представила учениця 9-Б класу Семенова Ярослава (наставник Білан Руслан). Юна пошуковка захищала свої дослідження у  секції «Екологічне краєзнавство».  За результатами роботи конференції вже підготовлено два томи збірників робіт, які найближчим часом разом з сертифікатами отримають учасники. Особливо приємно, що роботу Ярослави відмітили керівники секцій і тому вона одержала ще й свідоцтво на право друку у збірнику кращих матеріалів ХІІІ Всеукраїнської краєзнавчої конференції «Мій рідний край, моя земля очима сучасників».


Вітаємо Ярославу та її наставника Білана Руслана з вдалим виступом!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар