вівторок, 18 жовтня 2022 р.

Стратегії розвитку імунопрофілактики та захисту населення від інфекційних хвороб. Щеплення — це супер сила від всіх небажаних хвороб.


У Міністерстві охорони здоров'я (МОЗ) України закликають українських батьків зробити дітям необхідні планові щеплення до початку нового навчального року та осінньо- зимового періоду. Єдиний ефективний спосіб захистити їх від небезпечних і часто невиліковних хвороб є — вакцинація.
 Відповідно до Національного календаря профілактичних щеплень діти отримують захист від 10 інфекційних захворювань: кашлюка, дифтерії, правця, кору, паротиту, краснухи, туберкульозу, гемофільної інфекції типу b (ХІБ-інфекції), гепатиту В та поліомієліту.
 «Пандемія негативно позначається на темпах рутинної вакцинації, і така ситуація склалася в багатьох країнах. Але минулий рік показав, що навіть на піку захворюваності на COVID-19 ми можемо мати високий рівень охоплення щепленнями від вакцинокерованих хвороб. Ці захворювання нікуди не ділися, тож переривання планової вакцинації є дуже загрозливим для здоров’я наших учнів. Ми просимо батьків подбати про власне здоров’я та здоров’я їхніх дітей, щоб вони могли безпечно зростати, грати й навчатися в колі однолітків».
 Параліч, ураження серця й мозку, пневмонія — такими є можливі ускладнення поліомієліту, дифтерії, кору, якщо не вакцинуватися вчасно. Держава закуповує всі вакцини, які входять до Національного календаря профілактичних щеплень. Тож усе, що треба зробити батькам, — звернутися до сімейного лікаря або педіатра. Відповіді на всі запитання про щеплення в умовах пандемії COVID-19«Кожна дитина має право на здоров'я та освіту. Перед початком навчального року діти мають отримати планові щеплення за національним календарем. Крім того, я закликаю всіх вчителів та батьків зробити щеплення від COVID-19. Ми знаємо, що вакцини працюють. Я зробив щеплення. Давайте об'єднаємо зусилля, щоб забезпечити безперервну освіту та зробити нашу школи безпечним місцем для кожної дитини»
 Імунізація запобігає 2–3 млн смертей у світі щороку. Ще 1,5 млн людей можна врятувати, якщо охоплення щепленнями збільшиться. Для того щоб привернути увагу українців до планової вакцинації дітей та дорослих навіть під час пандемії COVID-19, Міністерство охорони здоров'я розпочинають інформаційну кампанію «Щеплення супер сила від хвороб».
«За останні роки Україна досягла значних успіхів у розширенні доступу до планової імунізації. COVID-19 змушує нас подвоїти свої зусилля для того, щоб забезпечити кожній дитині можливість отримати необхідні щеплення», ми закликаємо усіх вакцинуватися щоб захистити наших рідних і близьких».

Немає коментарів:

Дописати коментар