четвер, 21 березня 2019 р.

День поезії


    21 березня по всьому світу володарі рими, їх музи
і шанувальники відзначають День поезії. Щороку молодші школярі презентують свої «поетичні промінчики» на  сторінках «Шкільного вісника»  саме в це  свято.

                                                            Весна
В небі  сонечко ясніє,
В лісі пролісок синіє.
Вже прокинувсь їжачок
У піджачку із колючок.
В полі жайвір так співає,
Трактор землю обробляє.
Вчора ще зима була,
А тепер весна прийшла.

Жук-рогач
 Ось дивися, чорний жук,
Виліз грітися на сук.
Має довгі роги,
Моторошно трохи.
Як його спіймати,
Може покусати.

Хмарки
Хмарки грають у «квача»
Вітер їм не докуча.
І мене візьміть пограти,
Хочу з вами політати.

Колісник Ліза,  учениця 2-А класу


Сон
Приснився дивний сон,
Що є у мене слон
Великий і товстий,
Веселий і смішний.
І ми з ним уві сні
Танцювали навесні.

Мінченко Аврора, учениця 2-А класу
              
Сонячна щедрість

Як гарно весною – усе розцвітає:
У полі, у лісі, на луках, в саду.
Природа проснулась, земля оживає,
У пахощах тоне, немов у меду.

Влітку чудово – краса  веселкова!
До річки крізь зелень іду.
Ожина ось в’ється, вода мов сміється
Засмагла, в траву упаду.

І травам, і квітам, і людям, їх дітям  –
Всьому, що навколо нас є ,
Наснагу нам жити, любити, радіти
Та сонячна щедрість дає.


                                 Геращенко Поліна, учениця 3-А класу


МАМОЧКО МОЯ

Хочеш підмету підлогу, килимок струшу, 
Хочеш сонечко світити більше попрошу, 
Хочеш вимию весь посуд, витру рушничком, 
Хочеш цілий день в’язати буду я крючком!? 
Хочеш не включу комп’ютер, аж чотири дні 
Хоч це буде, ой нелегко виконать мені. 
Хочеш з братиком ніколи більш не посварюсь, 
Простягну я руку миру й в очі подивлюсь. 
Хочеш я сама-саменька печиво спечу 
І тебе. моя рідненька, чаєм пригощу? 
Хочеш буду тебе слухать завжди-завжди я.. 
Тільки б ти була щаслива, мамочко моя! 


Шишенко Марина, учениця 9-Б клас

Немає коментарів:

Дописати коментар