пʼятниця, 2 грудня 2016 р.

Молодь за здоровий спосіб життя

   У кінці листопада на початку грудня у школі проходила акція «16 днів проти насильства». У 9-10-х класах соціальний педагог Кабушка О.М. разом з практичним психологом Яциною Н.М. провели тренінгові заняття «Здоров’я – найбільша цінність нашого життя». Починалося воно з мозкового штурму «Що таке здоров’я?» і записані асоціації учнів порівняли з визначенням МОЗу. Переглянули відеоматеріали про вплив шкідливих звичок на організм молодої людини. Склали модель здоров’я, виконали вправу «Терези», зваживши чинники, які знищують наше здоров’я на противагу тим, які сприяють його зміцненню. Прослухали притчу «Все у твоїх руках» і зробили висновок, що здоров’я – неоціненний дар кожної людини, який потрібно берегти.
 1 грудня учні 9-В класу Колісник Анастасія, Корнієнко Світлана та Гончаренко Уляна провели у 8-9-х класах усний журнал «СНІД - загроза людству». Вони розповіли про цю страшну хворобу, від якої досі не винайдено ліків, назвали основні шляхи зараження, відомих людей, які померли від СНІДу. Але важливо те, що підняли питання ставлення в суспільстві до носіїв ВІЛ-інфекції та хворих людей, оскільки часто люди забувають про толерантність перед необґрунтованим страхом зараження. Наприкінці восьмикласники взяли участь у флеш-мобі «Молодь проти насильства», написавши свої побажання і бачення проблеми та прикріпивши метелики із записами на стенд. Хочеться вірити, що наші діти виберуть у житті правильний шлях.












ЗД з ВР Огарьова Л.М.

Немає коментарів:

Дописати коментар