понеділок, 2 березня 2020 р.

Завершуючи Тиждень початкової школи








Найважливішим із завдань сучасної початкової школи є розвиток пізнавальної активності школярів, формування у них допитливості, бажання пізнавати нове. Розвиток та модернізація української школи примушують сучасного вчителя замислитись над тим, як підтримувати інтерес молодших школярів до навчання.
 Одним з найбільш дієвих способів  є проведення предметних тижнів у початковій школі.
 Цікаво, весело та пізнавально пройшов Тиждень початкової школи. Конкурси, ігри, змагання розвивали творчість школярів, вчили бути спостережливими, кмітливими та креативними. Кожен день мав свою тематику та певне спрямування.
 Останній день був Днем українознавства. На уроках та заняттях учні знайомилися з історією та традиціями свого народу, вдосконалювали знання з української мови. Подорожували видатними місцями України, була організована виставка дитячої творчості – малюнків. Всі роботи були яскраві, різноманітні, індивідуальні.
  У 1-А класі вчитель Степура Т.А. провела практичне заняття «Народні дитячі ігри». Учні познайомилися з традиційними дитячими іграми та забавлянками. Діти із задоволенням вивчали короткі пісеньки чи віршики гумористично-жартівливого змісту, що супроводжувалися відповідними рухами, що активізують єдність слова та моторики дитини, розвивають її мовлення. Незважаючи на свою простоту, забавлянки та ігри сприяють жвавому спілкуванню дитини з довкіллям, формують відчуття прекрасного.








У 1-Б кл. та 1-В кл. учителі Погрібна А.М. та Тимошенко Л.Г. разом з дітьми працювали над виготовленням значка толерантності «Веселка». Обговоривши поняття толерантності, проаналізували переглянутий тематичний відеосюжет та виготовили значок. Захід сприяв вихованню почуття відповідальності за свої вчинки. Власні роботи учні презентували на Дошках творчості.










Вихованці ГПД брали активну участь у проведенні Тижня. Кожного дня на заняттях панувала атмосфера радості та насолоди від творчості. Під час проведення заходів учні розвивали свою спостережливість, допитливість, естетичне сприйняття світу. Вихователь Максакова А.В. стимулювала дитячу уяву та фантазію, працювала над створенням дружніх, доброзичливих стосунків між дітьми.
  З метою розвитку мовлення учнів, формування відчуття гордості за свій народ та рідну мову, вчителями 2-х класів Дацюк А.М., Сидоренко Т.В., Парістою А.М. був проведений мовний турнір «Ллється рідне слово як жива вода». Кожен конкурс розкривав здібності дітей. Учні читали вірші Т.Г.Шевченка. Паріста Єлизавета (2-А кл.) з особливою чутливістю прочитала вірш «Світає». Бовсуновська Мар’яна та Бовсуновський Іван (2-Б кл.) читали вірш «Реве та стогне Дніпр широкий»,а Лалич Владислав (2-В кл.) емоційно продекламував вірш «Садок вишневий коло хати». За допомогою технологій критичного мислення учні знайомилися з лексичним багатством нашої мови. З метою розвитку артикуляційного апарату діти грали у гру «Спотиканки-скоромовки» та виконували багато інших цікавих завдань.









 Учні 3-А кл. та 3-Б кл. разом з учителями Кравченко Н.В. та Кисляк Л.В. провели презентацію українських страв. Активну участь у заходах брали батьки Чоха В.В., Сахно С.П., Малицька Ю.В., Сильова Н.В., Романчук В.О., Слинько О.В. Талановиті мами розповіли про українські страви, про важливість харчування національною їжею та продуктами, що зросли на українській землі. Учні презентували страви, розповідали вірші, переглянули відеопрезентацію «Українські страви». Особливо зацікавив учнів майстер-клас по виготовленню вареників. Діти відчули себе справжніми майстрами та помічниками своїх матусь. А якими смачними вийшли вареники! Адже вони приготовлені власними руками!























«Кожен національний костюм може багато чого розповісти про свій народ: про його звичаї й культуру, займану територію, а саме, головне – розповісти його історію» (І .Мойсеєв).

 У 3-В класі під керівництвом учителя Буторіної О.М. учні познайомилися з історією виникнення українського костюма. Дізналися про відмінності костюмів різних регіонів нашої країни. Детально розглянули жіночий та чоловічий костюми Полтавщини. Презентували власні презентації, з яких дізналися багато нового та цікавого.














 На уроках риторики в 4-х класах з метою реалізації принципу наступності відбувся захист дослідницьких проєктів з українознавства. Під керівництвом учителя Грибань А.В. учні досліджували минуле міста Лубен, історичні постаті, зокрема, Ярослава Мудрого, добу козацтва, говорили про Чорнобиль тощо. Набуті знання та навички створення дослідницьких проєктів стануть вагомим підґрунтям до вивчення історії України в 5 класі.




 Слід відмітити, що в цьому році Тиждень початкової школи мав науково- дослідницьке спрямування. І вже по завершенню тижня можна сказати, що сподівання учнів, їхніх батьків та учителів на отримання нових знань та позитивних емоцій справдилися. Ентузіазм, творчий підхід дорослих і дітей допомогли зробити  справжнє свято! 
Керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів Степура Т.А.

Немає коментарів:

Дописати коментар