вівторок, 3 березня 2020 р.

Конкурс дитячого читання «Книгоманія 2020»




  Серед учнів 6 та 7 класів шкільні бібліотекарі Агеєнко Н.Г. та Кабушка О.М. провели шкільний конкурс дитячого читання.  Учениці 6-А класу Андрусенко Діана, Ковтун Оксана, Пазініч Каміла та 6-Б класу Горох Софія, Оріховська Юлія, Мирна Мілена розповіли про прочитані книги і представили своїм однокласникам читацькі щоденники різної тематики .







 Слухачами школярів 7-Б класу Радняної Богдани, Юшко Марії, Толкачової Аліси та 6-В класу Макаренка Дмитра, Іваненка Богдана були учні 6-В класу.










Виступаючі звернули увагу на оригінальність оформлення читацьких щоденників та продемонстрували прочитані книги. 







У показаній презентації звучала розповідь про письменницю Корнелію Функе та серію її творів. Бібліотекарі розповіли про цікаві і змістовні книги, що є у фондах шкільної бібліотеки і запросили учнів бути її активними читачами.
Бо книги – то і світло дня,
Бо книги – то і зорі ночі...
Моя сім’я, моя рідня
Мій розум, серце моє, очі.


Бібліотекар Агеєнко Н.Г.

Немає коментарів:

Дописати коментар