четвер, 31 жовтня 2019 р.

Тімбілдінг на педраді

  Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки спрямована на оновлення змісту освітнього простору. Як відомо, для досягнення успіху в професійній діяльності, важливо не тільки грамотне управління, фахова майстерність кожного вчителя, але й згуртованість колективу для реалізації будь-яких поставлених цілей. 
  Мета освітян сьогодні – формування людини майбутнього: з високим рівнем загальної культури, з розвинутим емоційним інтелектом, творчої, ініціативної й активної, самостійної, гармонійно розвиненої, свідомої особистості з громадянською позицією, почуттям національної гідності, готової до конкретного вибору свого місця в житті. Завдання адміністрації кожного закладу освіти – сприяти активному обговоренню основних напрямків розвитку Нової української школи серед учителів, учнів, батьків з метою дотримання принципу наступності у формуванні особистості на всіх освітніх рівнях.

  30 жовтня на педагогічній раді з теми «З початкової школи в основну: вирішення проблем наступності» за допомогою тімбілдінгу вчителі Лубенської ЗОШ№2 ефективно працювали в командах для досягнення оптимальних результатів у реалізації принципу наступності й перспективності між усіма освітніми ланками, а також міркували про необхідність етичних та психологічних основ результативної взаємодії учасників освітнього процесу. 







 Психологічний інструмент – тімбілдінг (від англ. Team building - «побудова команди») все частіше застосовується в закладах освіти як в роботі з учнями, так і в адміністративній діяльності для спрямовання вчителів на відкрите спілкування та знаходження креативних рішень існуючих педагогічних проблем. Такий вид взаємодії в колективі спонукає ділитися власним досвідом зі своїми співробітниками.
Заступник директора з навчальної роботи К.Г.Самокиша ознайомила присутніх з результатами моніторингового дослідження результатів навчальної діяльності з математики та читання випускників початкової школи України в 2018-2019 н.р., наголосивши на необхідності підвищення вчителями початкових класів рівня розвитку математичної компетентності молодших школярів.

Учителі початкових класів підкреслили важливість особистісно зорієнтованого підходу до кожного учня на різних освітніх рівнях, системного застосування колегами педагогіки партнерства.


 Усі присутні проаналізували позитивний досвід роботи учителів Сидоренко Т.В., Силаєвої М.Д., Семенової І.В. у застосуванні педагогіки партнерства від початкової до старшої школи. 
 Також говорили про поширення передового досвіду вчителів початкових класів школи в Полтавській області. Привітали вчителя-методиста Тимошенко Л. Г., яка отримала свідоцтво, зареєстроване науково-методичною радою Полтавського інституту післядипломної освіти, що засвідчує занесення її досвіду роботи до обласної картотеки з теми «Розвиток емоційного інтелекту в учнів початкової школи шляхом поєднання традиційних форм навчання та інтерактивних технологій». 







Корніяченко Л.І., керівник шкільного методичного об’єднання вчителів-словесників, підкреслила важливість неухильного дотримання усіма учасниками освітнього процесу єдиного мовного режиму. Конструктивними були виступи класних керівників п’ятих класів МоскаленкоТ.В.(5-В), Гончаренко Г.А.(5-Г), методичні поради інших педагогів з різних кафедр.










Узагальнила думки колег психолог школи Яцина Н.М., яка рекомендувала вчителям обов’язково враховувати психологічні, вікові особливості учнів при виборі термінології, доборі методичних прийомів і стратегій навчання на кожному уроці в п’ятих класах.
   Спрямування педагогів на обговорення теми педради в групах сприяло виробленню командного духу в колективі, виявленню лідерських якостей учасників ділової гри.



                                              Заступник директора з НВР А.В. Грибань

Немає коментарів:

Дописати коментар