середа, 11 жовтня 2023 р.

10 жовтня – День психічного здоров’я.

  День психічного здоров’я або ментального здоров’я у світі та в Україні відзначається щороку 10 жовтня. Свято покликане звернути увагу на проблеми, пов’язані з психічним станом людини.
 За ініціативи першої леді Олени Зеленської в Україні реалізується Національна програма з охорони психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, в якій вагомого значення набуває забезпечення якісного освітнього процесу та створення психологічно комфортного освітнього простору.

 Одним із важливих пріоритетів у діяльності закладів освіти залишається забезпечення психологічної стійкості здобувачів освіти. Педагогічні працівники забезпечують психологічну складову організації освітнього середовища, створюючи умови, що сприяють розвитку особистості кожної дитини, збереженню здоров’я.
 Цього дня, як і завжди, на уроках проводились «психологічні хвилинки». 

Вчителі застосовували дихальні техніки: «Запах квітів». «Зігріємо метелика»; вправи: «Гімнастика по колу», «Чарівна повітряна кулька» психогімнастику «Тренуємо емоції», ігри «Я малюю, а ти відгадай», «Струшуємо зайве» та «Скажи комплімент». 
Учні визначали свій настрій та називали слова, які допомагають їм заспокоїтися, урівноважитися та умиротворитися.

Практичний психолог Наталія ЯЦИНА

Немає коментарів:

Дописати коментар