неділя, 13 січня 2019 р.

Професійний розвиток педагогів


Скажи мені – і я забуду, 
покажи мені – і я запам’ятаю, 
дай мені зробити – і я зрозумію. 
Конфуцій 
  Однією з причин, що зумовлюють необхідність модернізації української системи освіти є інформатизація суспільства. Поява в освітньому середовищі мультимедійних дошок, а також широкий спектр програмних засобів, призначених для розв’язання професійних завдань учителями, вимагає їх фахової підготовки. 11.01.2019, в останній день канікул, за ініціативи директора школи Дем’янця В.М., до нашого закладу освіти завітав представник компанії INTBOARD, викладач Малюх Анатолій Іванович, який провів для вчителів майстер-клас з використання інтерактивної дошки, продемонструвавши можливості її застосування на уроках з різних дисциплін. 
 Зокрема вчителі початкових класів поглибили свої знання з використання інформаційних технологій навчання. Мультимедійне зображення – один із засобів наочності, що є невід’ємною частиною сучасного уроку в Новій українській школі й слугує опорою для розвитку мислення учнів, сприяє концентрації їх уваги, розвиває допитливість та спостережливість, формує вміння виділяти в навчальному матеріалі головне, дозволяє покращувати засвоєння інформації. 
 Проведена презентація в черговий раз переконала учасників у тому, що робота з інтерактивною дошкою сприяє розвитку творчих здібностей учнів, стимуляції їх розумової діяльності, доповнює зміст навчання, надає йому логічний і пошуковий характер. 















Педагоги отримали сертифікати, які засвідчують їх готовність до застосування цього сучасного технічного засобу навчання в процесі надання освітніх послуг. 
 








Заступник директора з НВР Грибань А. В.

Немає коментарів:

Дописати коментар