вівторок, 30 жовтня 2018 р.

Педрада-дослідження

Сучасний розвиток школи передбачає широке розмаїття форм проведення педагогічної ради. 

 30 жовтня учителі ЗОШ№2 були активними учасниками педради-дослідження з теми «Пошук шляхів забезпечення цілісного розвитку особистості на різних рівнях освіти». Інноваційна форма організації діяльності педагогів ґрунтувалася на використанні інтерактивних методів, що забезпечила реалізацію особистісно орієнтованого підходу в професійно-управлінській взаємодії, сприяла реалізації ідеї співпраці між членами педагогічного колективу, в якому кожен відчував себе відповідальним не тільки за свій відрізок роботи, а й за всю діяльність Нової української школи. 
 Інтерактивний прийом «Фішбоун»( у перекладі з англійської мови - «перетин слів»), який пропонується застосовувати в НУШ з метою розвитку критичного мислення, сприяв формуванню навичок відкритого спілкування в колективі, усвідомленню значення досвіду роботи в єдиній команді, відкрив можливості для вчителів-практиків обговорення особливостей чуттєвого сприйняття нової інформації, самоаналізу власного досвіду роботи в процесі реформування освіти. 







Керівник міського методичного об’єднання вчителів початкових класів (1-ші класи НУШ) Сидоренко Т.В. обґрунтувала власну думку щодо необхідності здійснення тематичного та діяльнісного підходів, внутрішньо- предметних і міжпредметних зв’язків у початковому навчанні, підвищенні ролі освітнього середовища, говорила про пошук балансу між методичними рекомендаціями й реальними можливостями реалізації Концепції Нової української школи. 








З 2018-2019 навчального року весь педагогічний колектив розпочав роботу над реалізацією єдиної науково-методичної проблеми «Соціалізація особистості на засадах створення освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу».
Ключові компонентності формули НУШ: 
· новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації дитини в суспільстві; 
· наскрізний процес виховання, спрямований на формування соціально-моральних цінностей, починаючи з 1-го класу; 
· педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками; 
· дитиноцентризм, орієнтація на потреби учня в освітньому процесі; 
· нова структура школи, що сприятиме засвоєнню нового змісту і формуванню життєвих компетентностей, які будуть практично застосовуватися в повсякденному житті; 
· сучасне освітнє середовище, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології навчання учнів, освітян і батьків у закладі освіти та поза його межами. 
Але сучасне освітнє середовище – це останній пункт у цьому переліку, а не перший. П’ять вищезазначених компонентів НУШ якраз і повинні забезпечити цілісний розвиток особистості в сучасному закладі освіти, а командний підхід педколективу в реалізації поставлених завдань сприятиме досягненню успіху. 

Заступник директора з НВР А.В.Грибань

Немає коментарів:

Дописати коментар