понеділок, 19 березня 2018 р.

Підсумки Всеукраїнського конкурсу есе

 16 березня організаторами Всеукраїнського конкурсу есе з теми «Моя майбутня професія: планування і розвиток» (що проходив в рамках проекту «Моя кар’єра в Україні» і мав на меті показати молодому поколінню можливий шлях розвитку кар’єри та надихнути їх свідомо обирати майбутню професію) були підведені підсумки.
 З метою профорієнтації в написанні есе брали участь лише десятикласники. На конкурс надійшло понад 1400 творчих робіт. Членів журі дуже вразив твір Лазоренко Яни, учениці 10-А класу нашої школи. Її робота була визнана в числі 250 кращих есе. 

 Яна пише: «У середній школі мені пощастило працювати з талановитим вчителем і відмінним викладачем. Завдяки цій людині я вже чітко знаю, що професію оберу технічного спрямування, тому на ЗНО здаватиму математику як профільний предмет, бо саме вона навчила мене мислити та не боятися складних проблем. Життя - це така ж задача, і потрібно лише трохи часу, аби підібрати правильне рішення. Я твердо переконана, що долю творимо ми самі, із дня у день карбуючи думки та мрії в дію. І тут на кожному перехресті виняткова арифметика: суцільна логіка, розрахунки та доведення. А ще люблю математику за притаманну їй конкретику і, разом із тим, неймовірну багатогранність.
  ...То що ж, лишилося тільки зібратися докупи та врешті-решт дістати той омріяний білет. Все буде добре, як у тій пісні Океану Ельзи. Ці слова дещо заспокоюють, хоча частка дивного хвилювання все одно так і сидить в самому куточку. Проте що б там не було, я справді щиро вірю: той золотистий білет за хвилину опиниться в мене на долоні. Те щастя відблиском жовтогарячої фарби осяє моє обличчя. Я впевнена в цьому, так само, як і в тому, що, наприклад, сніг білого кольору, а морська вода солона на смак. Беззаперечно вірю в моє майбутнє.
 А знаєте, та навіть байдуже, який білет дістану в цій лотереї! Я сама пофарбую його кольором сходу сонця».
Адміністрація школи щиро бажає учням ЗОШ №2 бути цілеспрямованими в реалізації своїх планів на майбутнє. Готуйте себе вже сьогодні до життя завтра!
Заступник директора з НВР А.В.Грибань


Немає коментарів:

Дописати коментар