пʼятниця, 22 грудня 2017 р.

“Психічне здоров’я підлітків”

 22 грудня для учнів 9-А класу класним керівником Кошовою С.П. було проведено виховну годину “Психічне здоров’я підлітків” . 
 Психічна складова здоров’я – надзвичайно важлива. Вона визначає розвиток людини як особистості, забезпечує її пристосування в соціальному середовищі та душевне благополуччя. 
 Умовою психічного здоров’я є розвиток різноманітних емоцій та почутттів, уміння контролювати та керувати ними. Психічне здоров’я дає можливості людині оптимально пристосуватися до змін соціального середовища, пізнати себе, реалізувавши власні потреби в процесі самоствердження. 
 Учні розповідали про психічні аспекти здоров’я, наголошували на важливості зберегти здоров’я змолоду. 
   Наприкінці заходу підлітки зробили висновок, що від того, як людина буде поводитися в оточенні з іншими людьми, який шлях становлення вона собі вибере, залежатиме її самопочуття та психічне здоров’я. 









Учениця 9-А класу Марченко Антоніна

Немає коментарів:

Дописати коментар