четвер, 7 квітня 2022 р.

Діти про війну

Мрія про Перемогу

Так чекаю Перемоги.
Кожен день про неї мрію.
Щохвилини прошу Бога:
«Спаси рідну Україну!»

Щоб жила під мирним небом
Щасливо родина.
Зайди, геть! Нам вас не треба.
Залиште країну!

Дяку щиру я складаю
Воїнам відважним.
Вони землю захищають
Подвигом звитяжним.

Твердо вірю: ось настане
Час, погожа днина.
Перемога все ж за нами!
Вільна буде Україна!

Анна Запорожець 3-А клас

***
Вже 41-й день війни,
як важко все це пронести
в своїй душі, в своїх думках
і тільки сльози на очах...

Нема спокійної весни
для наших воїнів крутих.
Вони країну бережуть,
надію нам на Мир дають.

Благаю Бога одного
,
щоб ЗСУ та ППО, Азов
та інші козаки
живими повернулися з війни.

А ті прокляті вороги,
забудуть, хто вони такі
і зникнуть із лиця землі,
щоб більше не було війни

Гуленко Артур, 7-Г клас

***
Вночi прокинувся - тривога
I чутно пострiли гучнi.
Збираєш речi i щомога
Бiжиш у сховище ввi снi.

Прокинувшись вiд цих кошмарiв,
Почувши тихий звук дощу,
Заснувши знову вiд цих чарiв,
Вiдчувши спокiй та мету.

Мета - це краща Украïна
Де люди, звiрi i птахи.
А гордiстю є перемога
Та ЗСУ, що все змогли!

Воронкіна Єлизавета, 9-Б клас
***

Віра…

Що в мне зараз на душі?
Багато пустоти та туги…
Думками лину я завжди
Туди, де я не знала чорной смуги.

Якби ж не ті страшні хвилини,
Якби не та безжалісна війна!
Але я не проллю сльозини,
Бо Україна в нас одна.

І вірю я, і знаю я,
Що правда переможе.
Розквітне знов земля моя,
Господь нам допоможе!

Ржевська Віолетта, 10-Б клас

Немає коментарів:

Дописати коментар