четвер, 19 вересня 2019 р.

Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти

У Полтавському обласному інституті післядипломної освіти ім. Остроградського з 17 по 19 вересня проходив навчальний тренінг для асистентів учителів інклюзивних класів. 
 Мета тренінгу – розвиток інклюзивної компетентності асистентів учителів у контексті реалізації освітніх реформ, зокрема Концепції Нової української школи, у напрямі інклюзивної освіти. Завідувач кафедри педмайстерності та інклюзивної освіти, к. п. н. Ірина Калініченко розповіла, як реалізовується державна політика щодо інклюзії у Полтавській області. На сьогоднішній день відкрито 27 ІРЦ, які забезпечені сучасними психо- діагностичними методиками, в закладах освіти з дітьми з ООП працюють 53 асистенти дитини та 503 асистенти вчителя. Практичним досвідом співпраці між учителями та асистентами поділилась Кобель Л. Ю., заступик директора Полтавського спеціалізованого навчально-виховного комплексу №45. 
  Технологія саморозвитку Марії Монтессорі «Будинок вільної дитини» - це перший помічник в роботі з особливими дітьми. Можливість створення середовища, у якому дитина зможе найповніше реалізувати свої природні здібності. 










Використання цієї технології – це перший ключ для розв’язання проблем, які виникають у педагогів у процесі навчання дітей з ООП.

Асистент учителя Цимбал О. І

Немає коментарів:

Дописати коментар