У рамках STEM-тижня в Ліцеї імені братів Шеметів учні 6 класу поринули у світ геометрії по-новому — через творчість, експерименти та натхнення. Просторові фігури та їхні розгортки зазвичай даються дітям нелегко, тому цього разу вчителі вирішили підійти до вивчення теми практично й креативно.
Шестикласники створювали з паперу інтерактивні розгортки многогранників, які одним рухом перетворювалися на піраміду, призму, паралелепіпед, конус чи циліндр.
Радість від того, що з плоского аркуша паперу з’являється об’ємна модель, була щирою й захопленою. Учні вчилися бути точними у кресленнях, уважними до деталей, старанно дотримувались алгоритму виконання та проявляли фантазію у творчому оформленні моделей.
Таке поєднання математики, технології, інженерного мислення й мистецтва — яскравий приклад STEM-підходу в освіті. Завдяки практичному втіленню ідей школярі краще розуміють абстрактні поняття, розвивають просторову уяву, навички моделювання та аналітичного мислення. Це важливий крок до формування майбутніх інженерів, дизайнерів, архітекторів і науковців.
Лариса СКЛЯРОВА, учитель математики
Немає коментарів:
Дописати коментар