У рамках інженерного тижня учні 9 класів провели незвичайний урок української мови. Темою заняття став усний журнал під назвою «Внесок українців у винаходи людства», який здобувачі освіти створювали власноруч. Вони знайомилися з досягненнями наших співвітчизників у різних галузях науки та техніки, а також розмірковували над тим, як поділитися своїм відкриттям із цілим світом.
Працюючи над журналом, учні досліджували життя та здобутки відомих українських інженерів і науковців, а саме: Ігоря Сікорського — творця першого у світі гелікоптера, Сергія Корольова — винахідника пілотованого космічного корабля та першої балістичної ракети та інших. Особливо зацікавили незапатентовані винаходи І. Пулюя (рентгенівська трубка) та Й. Тимченка (перший кіноапарат).
Написання есе на тему: «Як розповісти про свій винахід усьому світу» стали творчим продовженням дослідження.
Ліцеїсти фантазували, уявляючи себе на місці винахідника, який має представити свою розробку людству. І головне — усі розуміли, що важливо не лише винайти щось нове, а й уміти донести свою ідею до інших.
Цей урок продемонстрував, що поєднання технічної теми з гуманітарним підходом не лише розвиває креативність, а й формує в здобувачів освіти важливі навички комунікації, критичного мислення та віри у власні сили.
Дев’ятикласники вкотре довели: інженерія — це не лише формули, це ще й мова, емоції, історії та мрії.
Олена ЦИМБАЛ, учитель української мови та літератури
Немає коментарів:
Дописати коментар