неділя, 31 січня 2021 р.

Правильне харчування – запорука міцного здоров’я

Здоров'я — не все, але все без здоров'я — ніщо. 
Сократ 

  28 січня в 9-А класі було проведено годину спілкування на тему «Правильне харчування – запорука міцного здоров’я», метою якої було систематизувати та поглибити знання учнів про енергетичну цінність їжі, звернути увагу на неприпустимість споживання неякісних продуктів, розвивати вміння правильно харчуватися, виховувати відповідальність за власне здоров'я. 


Швидкий сучасний темп життя, утомлюваність від навчання, насичені штучними барвниками наїдки, що рекламуються, погано впливають на функціонування та розвиток молодого організму. Неправильно сформована в цей період культура харчування може загрожувати здоров'ю. 

На початку заняття було проведено тестування, що дало змогу побачити рівень обізнаності учнів в умінні правильно обирати багату на поживні речовини їжу. Неабиякий інтерес викликав переглянутий відеофільм про десять найшкідливіших продуктів і про «Тарілку здорового харчування». Також було звернуто увагу на необхідність споживання гарячих страв, зокрема в шкільній їдальні. Діти з цікавістю виконували різноманітні завдання та відповідали на запитання вікторини. 

Проведений захід допоміг школярам усвідомити, що повноцінне харчування – це шлях до здоров’я, працездатності та довголіття. 
Класний керівник 9-А класу Дендеберя В.І.

Немає коментарів:

Дописати коментар